Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Для забезпечення речовим майном ліцеїстів Дніпровського ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання імені Олександра ГОСТІЩЕВА Дніпровського державного університету внутрішніх справ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 351 083,74 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 755,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571446 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dduvs.in.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Шевченко |
| Телефон: | +380664887363 |
| E-mail: | tender.dduvs@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
4 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації (Додаток №8) Учасник повинен був надати у складі пропозиції наступні гарантійні листи: «12. Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) – про те, що Постачальник протягом дії гарантійного терміну експлуатації товару приймає на себе зобов’язання безкоштовно усувати всі недоліки, які виникли не з вини Замовника. 15. Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) – про те, що Продавець розуміє та погоджується з тим, що обсяги закупівлі можуть бути зменшені у зв’язку з наявним фінансуванням покупця або відповідно до наявної потреби у товарі. 16. Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) – про те, що Продавець розуміє та погоджується з тим, що оскільки колір кросівок повинен гарманувати з кольором костюма спортивного (куртка, фуфайка, штани, шорти) що входить до речового забезпечення ліцеїстів - остаточний варіант кольорів буде узгоджено з Учасником-Переможцем перед постачанням. Розміри виробів та кількість кожного розміру будуть надані Учаснику- Переможцю після укладання договору.» Згідно п.43 Особливостей – «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати відсутні гарантійні листи.
Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно чинного законодавства та умов тендерної документації : «1.10. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.» У зв’язку із тим, що є необхідність додаткової перевірки інформації, що міститься у тендерній пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 30.07.2025 р.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації (Додаток №9) Учасник повинен був надати у складі пропозиції: 5. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 4, до тендерної документації), а також підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4 , яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник у складі пропозиції надав документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі , а також підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі Додаток № 4 (файл «5 додаток 4.pdf»). У тому числі зазначений файл містить заповнену порівняльну таблицю. При розгляді зазначених документів було виявлено невідповідності, а саме: 1.1 Згідно умов тендерної документації: « На підтвердження Учасник повинен надати заповнену таблицю щодо відповідності: № з/п Назва та опис технічних вимог, які визначені Замовником Назва, виробник (або ТМ), ФОТО (реальне або з сайту виробника) та опис технічних вимог, які пропонуються Учасником (повинні містити чіткі цифрові значення, без слів «приблизно», «менше» та ін.) …………………………..» У наведеній таблиці відповідності не виконано вимоги надання інформації в поному обсязі, а саме - відсутнє ФОТО (реальне або з сайту виробника) товару який Учасник пропонує до закупівлі. Оскільки у складі пропозиції наявне фото товару, що Учасник пропонує до закупівлі, на вимогу п. 9. (для підтвердження автентичності щодо технічних та якісних характеристик запропонованого товару надано кольорове фото виробу, який він пропонує до закупівлі - Вид з боку та Вид спереду) – зазначену невідповідність можна усунути Згідно п.43 Особливостей. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати таблицю щодо відповідності з повною інформацією, яка вимагалася у порівняльній таблиці відповідності. 1.2. У складі пропозиції гарантійний лист за п.8 надано не в повному обсязі, а саме: «Відповідно до вимог п.8: « 8. Строк постачання Товару – протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання заявки (усної або письмової) від Замовника партіями (орієнтовно 2 партії). Здійснюється у робочі дні з 9.00 до 15.00 години, крім суботи та неділі. Увага! Учасник, у разі перемоги повинен прийняти до уваги, що у разі невиконання зазначених термінів виконання поставки після отримання заявки, до нього будуть застосовані оперативно-господарські санкції, згідно п. 12 Договору (п.12 проєкту Договору, наведеного у Додатку №7) (Учасник в складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист зі згодою поставки за зазначеними строками, місця поставки та згодою з застосуванням до нього санкцій у разі настання зазначених обставин.)» У складі пропозиції Учасника зазначений гарантійний лист містить не повну інформацію, яку вимагалося підтвердити у п.8 Додатку №4 тендерної документації – відсутня згода з застосуванням до нього санкцій у разі настання зазначених обставин. Згідно п.43 Особливостей – «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Виправлення цієї невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати гарантійний лист який повинен містити інформацію в повному обсязі, як того вимагає п.8 Додатку №4 тендерної документації: «8. Строк постачання Товару – протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання заявки (усної або письмової) від Замовника партіями (орієнтовно 2 партії). Здійснюється у робочі дні з 9.00 до 15.00 години, крім суботи та неділі. Увага! Учасник, у разі перемоги повинен прийняти до уваги, що у разі невиконання зазначених термінів виконання поставки після отримання заявки, до нього будуть застосовані оперативно-господарські санкції, згідно п. 12 Договору (п.12 проєкту Договору, наведеного у Додатку №7) (Учасник в складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист зі згодою поставки за зазначеними строками, місця поставки та згодою з застосуванням до нього санкцій у разі настання зазначених обставин.)» 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації (Додаток №8) Учасник повинен був надати у складі пропозиції: «9. Сертифікат відповідності та/або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству та/або декларація про відповідність або інший еквівалентний документ на Товар, який підтверджує якість та безпечність. Або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник обов’язково повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару , який пропонує Учасник за предметом закупівлі. Документи повинні бути видані уповноваженими на це органами з оцінки відповідності, які мають право їх видавати;» У складі пропозиції Учасника наявний висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від 26.06.2025 (далі – Висновок від 26.06.2025). При розгляді зазначеного документу було виявлено невідповідності, а саме: 2.1. Замовником в технічному завданні до цієї закупівлі зазначено, а Учасником в таблиці щодо відповідності Учасником підтверджено: «………….Модель розроблена для бігунів, які тільки починають займатися бігом, а також для ходьби, гімнастики та/або інших видів фізичної активності (передбаченої навчальним процесом у учбових закладах)…………» ОДНАК у Висновку від 26.06.2025 зазначено «За результатами експертизи: Кросівки спортивні виготовлені у відповідності із Технічною специфікацією ТС 13:2024 – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ 13:2024 «Кросівки спортивні» відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використанні в заявленій сфері застосування.» При цьому «Сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: для забезпечення потреб персоналу Державної служби України з надзвичайних ситуацій» Що НЕ відповідає твердженню Учасника. Сфера застосування зазначена у Висновку від 26.06.2025 не відповідає технічному завданню (Додатку №4) та твердженню Учасника в таблиці відповідності, оскільки Замовник є навчальним закладом. 2.2. У Висновку від 26.06.2025 зазначено: «виготовлені у відповідності із Технічною специфікацією ТС 13:2024 – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ 13:2024 «Кросівки спортивні» Згідно технічного завдання Додатку №4 тендерної документації: «Технічні вимоги до закупівлі предметів форменого одягу ліцеїстам розроблено у відповідності до опису і зразків, розроблених відповідно до наказу Міністерства Внутрішніх Справ України від 05.06.2025 №383 «Про внесення змін до Правил носіння предметів форменого одягу ліцеїстами ліцеїв безпекового спрямування та національно – патріотичного виховання» (далі-Наказ №383). Зазначений Наказ №383 вийшов на заміну наказу Міністерства Внутрішніх Справ України від 16.05.2024 №313 «Про затвердження Правил носіння предметів форменого одягу ліцеїстами ліцеїв безпекового спрямування та національно- патріотичного виховання» (далі – Наказ №313). Відповідно до зразків та описів Наказу №313 для предмету форменого одягу «кросівки спортивні» було розроблено ТС 13:2024. У зв’язку з набуттям чинності 05.06.2025 Наказу №383, Додатки 1, 2 Наказу №313 від 16.05.2024 втратили чинність, оскільки їх викладено в новій редакції. Таким чином ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ 13:2024 «Кросівки спортивні» не відповідає вимогам та опису, що зазначено у Наказі №383. Керуючись вищезазначеним Висновок від 26.06.2025 наданий Учасником не може бути підтвердженням відповідності товару «кросівки спортивні» зразкам та описам Додатку 1 Наказу №383 від 05.06.2025. Оскільки Висновок від 26.06.2025 видано на товар – Кросівки спортивні, що відповідає предмету закупівлі, а не відповідність стосується сфери застосування зазначеного Висновку від 26.06.2025 - є необхідність усунення невідповідності. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству з відповідною сферою застосування яка має підтвердити інформацію, що зазначив Учасник у своїй пропозиції в таблиці щодо відповідності. Дата видачі висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству не повинна бути пізніша, ніж дата завантаження Учасником його пропозиції до цієї закупівлі (до аукціону) – для запобігання зміни суті пропозиції. Відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель усунення невідповідностей передбачає додання відсутніх документів або надання додаткових пояснень. Заміна документів можлива, якщо це не призводить до зміни суті пропозиції. Таким чином документ «висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству» що надано у складі пропозиції Учасника повинен бути замінен на «висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству» з відповідним підтвердженням.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.