Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 284 907,10 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 849,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Количева |
| Телефон: | +380462676319 |
| E-mail: | kolycheva.o@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно пункту 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати довідку за встановленою формою 3 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація щодо наявного в Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання ремонтних робіт. Учасник торгів повинен підтвердити, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час виконання робіт: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку; наявність орендованого обладнання, техніки і механізмів: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт. Крім того, обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). 1.2. Згідно пункту 3.11 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf та ims) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК, а саме: 1. Договірна ціна. 2. Зведений кошторисний розрахунок. 3. Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості. 4. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису* 5. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. 6. Календарний план-графік. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт учасник повинен керуватись чинними державними будівельними нормативами. Також Учасник повинен підтвердити наявність чинної ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або ІВК або іншого аналогічного Програмного Комплексу для виконання відповідних кошторисних розрахунків, дійсної на момент подання пропозиції. *У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). 1.3. Згідно пункту 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати довідку за встановленою формою 2 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання ремонтних робіт, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує трудові відносини такого працівника з учасником (штатний розпис/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ договір про надання послуг/інший документ, копії наказів тощо). копії документів для інженера з охорони праці, що підтверджують проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол). 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, однак правом володіння або використання підтверджено не все обладнання, яке зазначене в довідці. 2.2. У складі пропозиції надано сканований розрахунок договірної ціни, у якому не зазначено посилання на чинні державні будівельні нормативи, згідно з якими було її складено. 2.3. У складі пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, однак інформація зазначена в копіях наказів не співпадає, зокрема щодо працівників Редкошеєва Олександра Миколайовича і Пусь Сергія Олександровича. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання ремонтних робіт з підтвердження, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час виконання робіт: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку; наявність орендованого обладнання, техніки і механізмів: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт. Крім того, обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт та які враховані в складі загальновиробничих витрат). 3.2. Надати оновлений розрахунок договірної ціни з посилання на чинні державні будівельні нормативи, згідно з якими було її складено. 3.3. Надати оновлену довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання ремонтних робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.