Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 80 940 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 809,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Монаку Валерія Валеріївна |
| Телефон: | 380487102023 |
| E-mail: | movv@ods.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
6 |
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог п. 1 р. ІІІ та п. 2.10 р. ІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надано тендерну пропозицію у складі якої наявні скановані копії з копії документів, які не засвідченні підписом та печаткою учасника, а саме: Довідка про аналогічні договори ( лист №23 від 01.07.2025); - Довідка про відсутність підстав зазначених у пп.2 п. 45 Особливостей. (лист №24 від 02.07.2025); - Довідка про код доступу (лист №26 від 01.07.2025); - Інформація про учасника (лист №27 від 01.07.2025); - Письмова згода (лист №28 від 01.07.2025); -Довідка про відсутність пов’язаності з Російською Федерацією/Республікою Беларусь/Ісламською Республікою Іран (лист №29 від 01.07.2025); - Опис предмета закупівлі (лист №30 від 01.07.2025) Разом з тим, учасник підписав пропозицію в цілому, шляхом накладання УЕП (удосконаленого електронного підпису), замість КЕП (кваліфікованого електронного підпису). Таким чином, Учасником не виконано вимоги п. 1 р. ІІІ та п. 2.10 р. ІІ Додатку 1 до Тендерної документації Замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п. 1 р. ІІІ та п. 2.10 р. 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, ТОВ «ТЕХКАРТСЕРВІС СЕ» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Засвідчити підписом та печаткою учасника/уповноваженої особи учасника наступні документи, які надано у складі пропозиції Учасника: - Довідка про аналогічні договори ( лист №23 від 01.07.2025); - Довідка про відсутність підстав зазначених у пп.2 п. 45 Особливостей. (лист №24 від 02.07.2025); - Довідка про код доступу (лист №26 від 01.07.2025); - Інформація про учасника (лист №27 від 01.07.2025); - Письмова згода (лист №28 від 01.07.2025); -Довідка про відсутність пов’язаності з Російською Федерацією/Республікою Беларусь/Ісламською Республікою Іран (лист №29 від 01.07.2025); - Опис предмета закупівлі (лист №30 від 01.07.2025), та накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис) на тендерну пропозицію в цілому.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.