Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 380 214 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 901,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44017322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-shevchenkivskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Ольга Федотова |
| Телефон: | +380567209381 |
| E-mail: | olafedo82@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вул. Михайла Грушевського, буд. 70 |
1 |
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 1. Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, пп. 1.1.; 1.3. та 1.4. вимагалось: «1.1. Довідка (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази за наведеною формою «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг» 1.3. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції: копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж до 31.12.2025р.,у разі наявності умови про можливість пролонгації Учасник має надати додаткові угоди, що підтверджують пролонгований термін дії договору. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів на обладнання, машини та/або механізми, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, то Учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає оригінали або завірені копії таких документів: видаткові накладні або балансову відомість за останній звітний період, або інвентаризаційний опис необоротних активів.» Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг де у п.6. значиться Перфоратор ударної дії DAN 1050 DAEWOO – власне – у кількості 2 одиниці. В інвентаризаційному описі необоротних матеріальних активів та записів значиться Перфоратор ударної дії DAN 1050 DAEWOO – у фактичній наявності 1 одиниця. Виправити невідповідність у документах. Учасник не надав Інформацію щодо застосування технологій, яка може бути надана окремою довідкою (листом), що вимагалось у пп. 1.4. п.1 у Додатку 3 до Тендерної документації. Надати інформаційну довідку (лист) щодо застосування технологій. 2) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 2. Документи, які підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, пп. 2.2. - 2.4 вимагалось: «2.2. До довідки додати документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я, по батькові працівника), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України).» Учасник надав Документи не в повному обсязі, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно з нормами чинного законодавства України). Надати документи, які вимагались у пункті 2. пп. 2.2. у Додатку 3 до Тендерної документації. «2.3. Учасник підтверджує наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.» Учасник підтвердив наявність на підприємстві інженера з охорони праці, а надав посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки на виконроба. Виправити невідповідність у документах. «2.4. Учасник підтверджує наявність на підприємстві сертифікованого фахівця в частині кошторисної документації з наданням кваліфікаційного сертифікату, завіреного печаткою та підписом цього фахівця, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»).» Учасник підтвердив наявність на підприємстві сертифікованого фахівця в частині кошторисної документації з наданням кваліфікаційного сертифікату, завіреного печаткою та підписом цього фахівця, але без дати. Виправити невідповідність у документах. 3) «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» (Додаток 3 до тендерної документації) пунктом 3. Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), пп. 3.5. вимагалось: «3.5. Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб'єктом господарювання (з яким було укладено договір), складений на фірмовому бланку замовника та виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, за підписом та печаткою замовника, а також містити інформацію про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації.» Учасник надав один лист-відгук, який не відповідає вимогам пп 3.5. Надати оригінал позитивного листа відгуку на обидва договори (згідно наданої довідки), як вимагалось у пункті 3. пп. 3.5. у Додатку 3 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.