Закупівлю оголошено - 19-12-2024, 14:19. Дата останніх змін - 19-12-2024, 14:19

Контейнер для аналізів

Контейнер для аналізів... Державна закупівля - UA-2024-12-19-013018-a Контейнер для аналізів від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Куликівська лікарня планового лікування" Куликівської селищної ради від 12/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-19-013018-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-19-016176-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-12-2024, 14:19
по 24-12-2024, 14:15

Поставка Товару здійснюється до 31.12.2024 року дрібнооптовими партіями на підставі заявок від Замовника. Строк поставки Товару повинен становити не більше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
325
325 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Куликівська лікарня планового лікування" Куликівської селищної ради
ЄДРПОУ:02006337 Досьє YouControl
Контактна особа:Валентина Митус
Телефон:+380962223889
E-mail:valentinamitus7@gmail.com
Місцезнаходження:
16300, Україна, Чернігівська область,смт. Куликівка, вул. Пирогова,16
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Контейнер для аналізів

50
штука
16300 , Україна , Чернігівська область , селище Куликівка , вулиця Пирогова, будинок 16 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал контейнеруПоліпропіленАктивна19-12-2024, 14:18
Матеріал дослідженняСечаАктивна19-12-2024, 14:18
Об'ємвід 120.0Активна19-12-2024, 14:18
Стійкість до автоклавуванняНіАктивна19-12-2024, 14:18
ГрадуюванняТакАктивна19-12-2024, 14:18
СтерильністьТакАктивна19-12-2024, 14:18
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-12-2024, 14:19:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-12-2024, 14:18:53
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          . Оплата Замовником за фактично поставлений Товар, який зазначений у видатковій накладній та відповідає Специфікації (Додаток №1), здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 5-ти календарних днів з дати поставки Товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ