Закупівлю оголошено - 15-08-2025, 11:11. Дата останніх змін - 01-09-2025, 09:10

Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)

Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захороненн... Державна закупівля - UA-2025-08-15-003192-a Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення) від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" від 8/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-15-003192-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-14-013965-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-08-2025, 11:11
по 21-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-08-2025, 11:11
по 24-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 21-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1323340
1 323 340 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 616,70 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
ЄДРПОУ:38337116 Досьє YouControl
Контактна особа:Анна Сергіївна Гісар
Телефон:380987258938
E-mail:fpzkpbb@gmail.com
Місцезнаходження:
07400, Україна, Київська область,Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з вивезення твердих по ...
1 323 340 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)

2 000
метр кубічний
07400 Україна Київська область Бровари ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2
по 31-12-2025
90513000-6
Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-08-2025 по 30-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Алматинська, будинок 8, 02090, Кравченко Денис Володимирович
Остаточна пропозиція:
1 320 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-08-2025, 17:31
Період подачі оскарження:
по 01-09-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-08-25, 16:31:01
24

Розділом 3 «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції та Договору» Додатку 1 до тендерної документації передбачено: «Для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.» Учасником подано пропозицію за Підписом Уповноваженої особи. Але відповідно до Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації не довантажено документів про надання таких повноважень. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документи які підтверджують повноваження Уповноваженої особи на подання тендерної пропозиції».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-08-25, 16:31:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-15-003192-a-a1
Номер договору:
588-і/25
Дата підписання договору:
01-09-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 01-09-2025 по 31-12-2025
1 320 000 UAH
Ціна договору
1 320 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 320 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не заалучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-08-2025, 11:46:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-08-2025, 11:11:49
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 14:27:33
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічний Видалено15-08-2025, 11:11:34
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 14:27:18
          Тип документа: Критерії оцінки
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії оцінки
            публічний Видалено15-08-2025, 11:11:34
            Критерії оцінки
            публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 14:27:18
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічний Видалено15-08-2025, 11:11:34
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 14:27:19
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено15-08-2025, 11:11:34
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 14:27:19
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 14:27:19

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-08-2025, 14:27:20
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Лист , У разі, якщо субпідрядник(-и)/співвиконавець(-і) залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір виконувати всі роботи самостійно або залучити субпідрядника(-ів) /співвиконавця(-ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                      Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Дата архівування: 19-08-2025, 14:27:20
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток_1_Перелік докум. Учасника-Вивіз сміття2-2025.docx, Лист , У разі, якщо субпідрядник(-и)/співвиконавець(-і) залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір виконувати всі роботи самостійно або залучити субпідрядника(-ів) /співвиконавця(-ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Дата архівування: 19-08-2025, 14:27:20
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток_1_Перелік докум. Учасника-Вивіз сміття2-2025.docx, Довідка , У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пункту 1.2 цього додатка. Якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про: - повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, якого він планує залучити до надання послуги як субпідрядника/співвиконавця; - вид робіт (послуг), які буде виконувати субпідрядник/співвиконавець, - розмір відсотку від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником /співвиконавцем. З інформацією про субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), у разі їх залучення, обов’язково додаються: копія діючої ліцензії/діючого дозволу (у передбачених законодавством випадках) (надається у випадку якщо роботи/послуги які будуть виконуватись залученою організацією передбачають отримання такої ліцензії, та/або дозволу), завірені печаткою та підписом уповноваженої особи субпідрядника; оригінал гарантійного листа або листа-згоди на виконання видів робіт/надання послуг, які передбачається виконати йому як субпідряднику (даний лист повинен містити назву даної процедури закупівлі та перелік робіт, які йому буде доручено виконати учасником процедури)
                      Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-08-2025, 14:27:20
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пункту 1.2 цього додатка. Якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про: - повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, якого він планує залучити до надання послуги як субпідрядника/співвиконавця; - вид робіт (послуг), які буде виконувати субпідрядник/співвиконавець, - розмір відсотку від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником /співвиконавцем. З інформацією про субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), у разі їх залучення, обов’язково додаються: копія діючої ліцензії/діючого дозволу (у передбачених законодавством випадках) (надається у випадку якщо роботи/послуги які будуть виконуватись залученою організацією передбачають отримання такої ліцензії, та/або дозволу), завірені печаткою та підписом уповноваженої особи субпідрядника; оригінал гарантійного листа або листа-згоди на виконання видів робіт/надання послуг, які передбачається виконати йому як субпідряднику (даний лист повинен містити назву даної процедури закупівлі та перелік робіт, які йому буде доручено виконати учасником процедури)
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-08-2025, 14:27:20
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , 1.1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку (лист) із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування за формою 1: Форма1 Довідка (лист), про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, відомості про технічний стан Кількість одиниць Марка Зазначення приналежності* Документ підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 1. 2. 3. ….. * якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** зазначається номер та дата документа щодо приналежності відповідно до графи 5 таблиці _______________________ ________________ ________________ посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали Звертаємо увагу учасників! До довідки включаються тільки машини та механізми, що будуть використовуватися при наданні/виконанні послуг. 1.1.1. Обов’язкова наявність: не менше 6 (шести) спеціалізованих вантажних контейнеровозів, не менше 6 (шести) сміттєвозів та не менше 15 контейнерів об’ємом 8-30 куб. м 1.1.2. У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії договорів у повному обсязі (з додатками); - у разі залучення до виконання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, крім лізингу**, надання послуг техніки, тощо). Договір (и) повинен бути дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку*** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (***договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу**, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання послуг (**у разі залучення до виконання послуг машин та механізмів на умовах договору лізингу Учасником надається інформаційна довідка в довільній формі з відомостями про умови договору), або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до кінця виконання договору про закупівлю. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 1.1.3. Для підтвердження наявності контейнерів в Учасника, які надаються в безоплатне тимчасове користування відповідно до вимог Додатку 1.1. тендерної документації, Учасник надає відповідний гарантійний лист та витяг з балансової довідки про наявність в учасника контейнерів (або відповідний договір оренди (найму/прокату, тощо), строк дії якого повинен поширюватись на весь 2025 рік).
                      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Дата архівування: 19-08-2025, 14:27:20
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток_1_Перелік докум. Учасника-Вивіз сміття2-2025.docx, Довідка , 1.1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку (лист) із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування за формою 1: Форма1 Довідка (лист), про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, відомості про технічний стан Кількість одиниць Марка Зазначення приналежності* Документ підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 1. 2. 3. ….. * якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** зазначається номер та дата документа щодо приналежності відповідно до графи 5 таблиці _______________________ ________________ ________________ посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали Звертаємо увагу учасників! До довідки включаються тільки машини та механізми, що будуть використовуватися при наданні/виконанні послуг. 1.1.1. Обов’язкова наявність: не менше 6 (шести) спеціалізованих вантажних контейнеровозів, не менше 6 (шести) сміттєвозів та не менше 15 контейнерів об’ємом 8-30 куб. м 1.1.2. У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії договорів у повному обсязі (з додатками); - у разі залучення до виконання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, крім лізингу**, надання послуг техніки, тощо). Договір (и) повинен бути дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку*** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (***договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу**, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання послуг (**у разі залучення до виконання послуг машин та механізмів на умовах договору лізингу Учасником надається інформаційна довідка в довільній формі з відомостями про умови договору), або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до кінця виконання договору про закупівлю. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 1.1.3. Для підтвердження наявності контейнерів в Учасника, які надаються в безоплатне тимчасове користування відповідно до вимог Додатку 1.1. тендерної документації, Учасник надає відповідний гарантійний лист та витяг з балансової довідки про наявність в учасника контейнерів (або відповідний договір оренди (найму/прокату, тощо), строк дії якого повинен поширюватись на весь 2025 рік).
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 19-08-2025, 14:27:20
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , 1.2. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник повинен надати довідку за формою 2. Заявлена учасником кількість працівників повинна бути достатньою для надання послуг за предметом закупівлі з урахуванням характеру, трудовитрат та обсягів послуг зазначених в Додатку 1.1 до цієї тендерної документації. Форма 2 ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* № п/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада/спеціальність, кваліфікація або розряд* Досвід роботи на підприємстві (років) Штатний/ цивільно-правова угода (дата, № угоди) Працівник учасника/працівник субпідрядника/співвиконавця **Назва субпідрядника/ співвиконавця 1 2 3 4 5 6 7 1. 2. 3. ….. _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис)***М.П. * Розряд або категорія зазначається для професій щодо яких чинними нормами і правилами передбачено їх присвоєння **Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця 1.2.1. В Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: керівний склад; не менше 5 водіїв; не менше 6 вантажників; 1.2.2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати скан-копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу)/або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу/або накази/або витяги з наказів про прийняття на роботу/або скан-копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору/або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці;
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Дата архівування: 19-08-2025, 14:27:20
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток_1_Перелік докум. Учасника-Вивіз сміття2-2025.docx, Довідка , 1.2. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник повинен надати довідку за формою 2. Заявлена учасником кількість працівників повинна бути достатньою для надання послуг за предметом закупівлі з урахуванням характеру, трудовитрат та обсягів послуг зазначених в Додатку 1.1 до цієї тендерної документації. Форма 2 ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* № п/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада/спеціальність, кваліфікація або розряд* Досвід роботи на підприємстві (років) Штатний/ цивільно-правова угода (дата, № угоди) Працівник учасника/працівник субпідрядника/співвиконавця **Назва субпідрядника/ співвиконавця 1 2 3 4 5 6 7 1. 2. 3. ….. _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис)***М.П. * Розряд або категорія зазначається для професій щодо яких чинними нормами і правилами передбачено їх присвоєння **Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця 1.2.1. В Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: керівний склад; не менше 5 водіїв; не менше 6 вантажників; 1.2.2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати скан-копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу)/або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу/або накази/або витяги з наказів про прийняття на роботу/або скан-копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору/або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці;
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 15-08-2025, 11:11:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , 1.3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не менше одного договору за формою 3. Форма 3 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт Дата, номер та предмет укладеного договору, Сума договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника Номер та дата підписання акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт 1 …. _______________________ ________________ ________________ посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали Аналогічним вважається договір на послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям. 1.3.1. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає скан-копії з оригіналу або завіреної належним чином копії аналогічного/их договору/ів, виконаного/их у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). 1.3.2. Лист - відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, що надається на виконання вимоги підпункту 1.3., із зазначенням інформації про повне та належне виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ