Закупівлю оголошено - 15-07-2024, 11:18. Дата останніх змін - 15-07-2024, 11:18

Фруктові соки

Закупівля: UA-2024-07-15-002589-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-15-003112-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-07-2024, 11:18
по 18-07-2024, 00:00

Сік яблучно-виноградний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними у видаткових накладних, після чого формується зведена видаткова накладна по всіх навчальних закладах. Платіжні зобов’язання ЗАМОВНИКА виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. Ціни, вказані в видаткових накладних, містять в собі вартість відвантаження, пакування, маркування, доставки, а також суму ПДВ (на Товари, продаж яких обкладається ПДВ). Поставка товарів Термін поставки товару: до 31.12.2024р. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці ЗАМОВНИКА, з обов’язковим дотриманням строків придатності Товару. ЗАМОВНИК замовляє Товар на наступні періоди із зазначенням конкретного місця поставки електронною поштою, факсимільним зв’язком, телефонограмою або іншими засобами зв’язку, а ПОСТАЧАЛЬНИК виконує дане замовлення. В замовленні вказується адреса доставки, кількість продукції, категорія призначення (пільгова категорія, батьківські кошти, тощо). При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі. Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно. Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА. Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:166 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:04417010 Досьє YouControl
Контактна особа:Алла Накай
Телефон:+380963436738
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
60100, Україна, Чернівецька область,селище міського типу Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сік яблучно-виноградний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л

3700
літр
60100 , Україна , Чернівецька область , на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю , Заклади освіти ,
по 31-12-2024
15320000-7
Фруктові та овочеві соки


Ідентифікатор профілю: 403627-15320000-153230-40996564
Ідентифікатор реєстру: db3f24648ed742e9a9b5f18706768da1
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
2722105c93e44569a27a8f61c3b0488cНаявність м'якотіНі
ceb7e1cc4415436bb83df5cc154f57f5ОсвітленийТак
c85d8847bebd4669abc593f5135f066eОснова сокуяблуко
29ccfe6d87484544a959d0fcb0f43027Упаковкапляшка картонна
ba20aa36071440b29b8cd94f04795d0eКількість соку або плодової частини у складі100
e7c0934b70a142eba9e3c1914b50ac68Цукор або підсолоджувачі у складіНі
612aed17a138433c92d41eeb9de2a5efОб'єм1.0
0fe21d69b79d4ec690431dcaec1a98a3Додаткивиноград
63f356678f354bc88473f30054490847Видвідновлений
c31f9022ea674c28918c44fc24ec1f92Спосіб обробкипастеризований
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-07-2024, 11:18:00
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-07-2024, 11:16:10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ