Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 453 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна міська лікарня" Чортківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02001185 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Віталійович Бган |
| Телефон: | +380984569542 |
| E-mail: | chortkivckrl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 48500, Україна, Тернопільська область,м. Чортків, вул. Дмитра Пігута, 31 Б |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Максимяк Володимир Євгенович у процедурі закупівлі UA-2025-04-09-014674-a виявлені наступні невідповідності: 1) Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). ДК 021:2015 – 44220000-8 - Столярні вироби ( алюмінієві конструкції з монтажем) (предмет закупівлі може мати і іншу назву, головне щоб він містив суть виготовлення і монтаж алюмінієвих конструкцій (дверей)) не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. Аналогічний договір може надаватися без додаткових угод, до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» Таким чином учасником не виконано вимоги, вказані в підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: - На підтвердження Учасник повинен розмістити не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. Аналогічний договір може надаватися без додаткових угод, до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» 2) Відповідно до вимог підпункту 3.8 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про Постачання запропонованого товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою Замовника на склад Замовника. Строк поставки товару повинен становити до 20.06.2025 р. Для підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі.» Учасник надав гарантійний з інформацією про постачання запропонованого товару, однак не зазначив строк поставки товару до 20.06.2025 р. Таким чином учасником не виконано вимоги, вказані в підпункту 3.8 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: «Розмістити довідку в довільній формі, з інформацією про постачання запропонованого товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою Замовника на склад Замовника, де зазначити строк поставки товару повинен становити до 20.06.2025 р. Для підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.