1. Поставка товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою товару, здійснюються Постачальником в межах загальної ціни договору, на умовах та у строки, встановлені договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. Постачальник несе відповідальність перед Замовником за будь-які дії/бездіяльність перевізника та/або третіх осіб та зобов’язаний протягом 10 (десяти) робочих днів із дати відправлення Замовником відповідної вимоги, якщо інший строк не погоджено Сторонами, відшкодувати Замовнику усі витрати, спричинені діями/бездіяльністю перевізника та або третіх осіб. 2. Поставка товару здійснюється Постачальником партіями, відповідно до замовлень, які складає Замовник у довільній формі та направляє електронною поштою Постачальнику або іншим погодженим Сторонами засобами зв’язку. Постачальник у відповідь протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин підтверджує отримання замовлення на закупівлю. 3. Частота та обсяг завозу товару залежать від терміну їх реалізації та кількості підопічних, які перебувають у закладі. Товар постачається у робочі дні: з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, п'ятницю з 08:00 до 14:00. 4. Постачальник здійснює поставку товару до дислокації закладу, яка зазначена в специфікації до договору: м. Ужгород, вул. Федора Потушняка, буд. 10 Б. 5. Попередній огляд і перевірка товару на відповідність умовам договору та специфікації, а також на відсутність механічних та інших пошкоджень і дефектів проводиться в присутності представників Постачальника та Замовника в місці поставки за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією тощо з обов’язковим виконанням вхідного контролю та візуального огляду. 6. Постачальник разом з товаром зобов’язується передати Замовнику в день приймання-передачі товару такі документи: - документи, що засвідчують якість товару, зокрема його відповідність встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа – оригінали або копії, засвідчені підписом уповноваженого представника та печаткою Постачальника; - видаткову накладну партію товару – оригінал; - документи на підтвердження легальності товару, його походження, його належного розмитнення у разі, якщо Постачальник не є виробником товару (такими документами можуть бути (достатньо одного з них): копії договорів купівлі-продажу, видаткових накладних, актів приймання-передачі складських документів тощо) – оригінали або належним чином засвідчені копії. Постачальник несе відповідальність за повноту, достовірність та чинність таких документів. 7. Факт передачі Постачальником та прийняття Замовником партії товару підтверджується видатковою накладною за підписами із зазначенням прізвищ та ініціалів уповноважених осіб Сторін. 8. Право власності на товар та ризик випадкового зникнення, знищення, пошкодження (псування) останнього переходить від Постачальника до Замовника з моменту прийняття Замовником товару, що підтверджується підписаними видаткової (-их) накладної (-их) на поставлений товар. 9. До моменту прийняття товару Замовником Постачальник несе всі ризики, пов’язані з товаром, включаючи, але не обмежуючись, ризиками випадкового зникнення, знищення або пошкодження (псування) товару. Постачальник несе повну відповідальність за часткову, або повну втрату, знищення, пошкодження (псування) товару в розмірах фактичної вартості втраченого, знищеного або пошкодженого (зіпсованого) товару, що сталася до моменту прийняття товару Замовником, а також за будь-яку затримку поставки і доставки товару, простій транспорту (у тому числі витрати, пов’язані з поверненням товару та/або його повторною поставкою тощо), та інші ризики і збитки, які виникли у зв’язку з ненаданням (несвоєчасним наданням) товаросупровідних документів на товар, а також пов’язані із достовірністю таких товаросупровідних документів. 10. Неналежне оформлення Постачальником документів, зазначених в п. 6. або відсутність хоча б одного із цих документів, вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Замовник має право відстрочити виконання свого зобов’язання з оплати товару та/або приймання товару, та/або відмовитись від приймання товару. Такі дії Замовника не є підставою для відшкодування будь-яких збитків Замовником Постачальнику, не є порушенням зобов’язань Замовника за договором. Замовник не несе будь-якої відповідальності у зв’язку з такими діями. 11. Якщо Постачальник передав товар в асортименті, що не відповідає умовам договору, специфікації, Замовник має право відмовитися від його прийняття та оплати, а якщо він вже оплачений, – вимагати повернення сплаченої за нього грошової суми. 12. Якщо Постачальник передав Замовнику частину товару, асортимент якого відповідає умовам Договору, Специфікації, і частину товару з порушенням асортименту, Замовник має право на свій вибір: - прийняти частину товару, що відповідає умовам договору, специфікації, і відмовитися від решти товару; - відмовитися від усього товару; - вимагати заміни частини товару, що не відповідає асортименту, товаром в асортименті, який встановлено договором, специфікацією.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 107 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Ужгородський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради |
ЄДРПОУ: | 22110284 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ільницька Єлізавета-Роксолана Вікторівна |
Телефон: | +380678806323 |
E-mail: | soctercentr@gmail.com |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, вул. Федора Потушняка, 10 Б |
0 |