Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 79 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 398 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | czomanankova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 30.05.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Канцелярські товари різні ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. 2.2. Кількість: загальна кількість позицій товару 75 та 2 838 одиниць. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 31.12.2025 року, однією партією.. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 21.05.2025, UA-2025-05-21-014370-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: аукціон не проводився – один учасник. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог Додатку 2 до тендерної документації «Специфікація» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано файл «Специфікація.pdf», в якому допущено помилки при зазначенні вартості за одиницю товару. Так, позиція 64 – вимоги Замовника - Конверт C6 (114х162мм) 80г/м2, СКЛ, білий, 0+0 1000шт - пач – 20. Пропозиція Учасника - Конверт C6 (114х162мм) 80г/м2, СКЛ, білий, 0+0 1000шт – пач – 20 - 0,60 - 1 200,00.надати Тендерну про позицію відповідно до вимог тендерної документації. Тобто, Учасником допущено помилку при зазначенні вартості за одиницю товару (пачка, в якій 1000 конвертів). Аналогічна помилка допущена також по позиції 71 – вимоги Замовника - Фарба штемпельна 30мл синя х 12 штук, BUROMAX - пач – 1. Пропозиція Учасника – Фарба штемпельна 30мл синя х 12 штук, BUROMAX – пач – 1 - 12,55 - 150,60. Тобто, Учасником допущено помилку при зазначенні вартості за одиницю товару (пачка, в якій 12 флаконів фарби). Надати Специфікацію відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації без помилок.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.