Період оскарження умов закупівлі - по 25-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 876 225 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 78 762,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ В.С.ГРЕНДЖІ-ДОНСЬКОГО УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 22110427 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Ковальська |
| Телефон: | +380661590903 |
| E-mail: | tender_kmi@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, вул. Польова, буд. 22 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимогами додатку №2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій). На виконання цієї вимоги учасник надав скан-копії медичних книжок щодо працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників. Всі медичні книжки є діючими, однак, у частині медичних книжок наявні певні виправлення олівцем та ручкою. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідності шляхом подання виправлених або надання нових документів, а саме: Надати особисті медичні книжки на працівників Грицищук Ірина Василівна та Нагірна Оксана Михайлівна, які не міститимуть виправлень та будуть діючими на момент їх подачі (завантаження) у електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.