Закупівлю оголошено - 20-05-2025, 18:26. Дата останніх змін - 12-06-2025, 15:55

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Данькевича Костянтина, 1/79, Деснянський район міста Києва»

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперати... Державна закупівля - UA-2025-05-20-014307-a Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" від 5/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-20-014307-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-20-017761-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-05-2025, 18:26
по 26-05-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-05-2025, 17:00
по 02-06-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»

Спрощена закупівля
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
202520.11
202 520,11 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:2 025,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:40538421 Досьє YouControl
Контактна особа:Пухальська Дар’яна Андріанівна
Телефон:380442076794
E-mail:pukhalska.da@kte.kmda.gov.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
1



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

1. Відповідно до п. 2 ч.17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє спрощену закупівлю у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель з описом таких порушень. Відповідно до службової записки №СЛ-4/1941 від 11.06.2025 (СП Енергозбут): у зв`язку з технічною помилкою стало необхідним відмінити спрощену закупівлю через невідповідності, які неможливо усунути на стадії укладення договору, а саме: в п.23 Локальнього кошторису №02-01-01 необхідна заміна норми КБ16-10-4 на КБ16-10-3 для прокладання трубопроводів Ду65. 2. Враховуючи те, що на стадії укладення договору технічні вимоги до предмету закупівлі не коригуються - Замовник відміняє спрощену закупівлю у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

12-06-2025, 15:55

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Виконання будівельних робіт за ...
202 520,11 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Данькевича Костянтина, 1/79, Деснянський район міста Києва»

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45220000-5
Інженерні та будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АЕ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-06-2025 по 10-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 7-9, 01032, Вадим Жулей
Остаточна пропозиція:
196 561,08 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-06-2025, 16:46
Договір
Цей договір було скасовано до підписання
Системний номер договору:
UA-2025-05-20-014307-a-a1
196 561,08 UAH
Ціна договору
196 561,08 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АЕ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
196 561,08 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-05-2025, 17:26:07
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Підприємство.pdf, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Персонал.pdf, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Аналогічні договори ч1.pdf, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)
Доказ:
Документ
Аналогічні договори ч2.pdf, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)
Доказ:
Документ
Аналогічні договори ч3.pdf, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)
Доказ:
Документ
Аналогічні договори ч4.pdf, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)
Доказ:
Документ
Аналогічні договори ч5.pdf, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 18:26:10
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 18:26:10
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 18:26:10
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 18:26:13
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:20-05-2025, 18:26:10
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Данькевича Костянтина, 1/79, Деснянський район міста Києва»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-05-2025, 18:26:10
              Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж упродовж п’яти банківських днів від дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Підрядником будь-якої умови Договору); - закінчення строку (терміну) дії Договору раніше настання передбаченої пунктом 10.1. відкладальної обставини.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-05-2025, 18:26:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Данькевича Костянтина, 1/79, Деснянський район міста Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-05-2025, 18:26:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші) , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Необхідно надати: 3.3.1. Копії не менше 2-х аналогічних договорів. 3.3.2. Копії актів виконаних робіт або інших підтвердних документів, які дають змогу впевнитись у виконанні таких робіт за наданими договорами. Під аналогічним договором мається на увазі договір про виконання будівельних робіт з реконструкції або капремонту або встановлення або модернізації інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності або житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Данькевича Костянтина, 1/79, Деснянський район міста Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-05-2025, 18:26:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші) , Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учаснику необхідно підтвердити наявність кваліфікованого персоналу необхідного для виконання будівельно-монтажних робіт: 3.2.1. фахівці інженерно-технічної кваліфікації:  інженер (технік) за спеціалізацією : теплотехніка або, теплопостачання, або з будівництва- не менше 1 фахівця;  інженер з налагоджування і випробувань КВП та автоматики, та/або інженер (технік)-електрик- не менше 1 фахівця 3.2.2. робітники:  слюсар-сантехнік, та/або монтажник-сантехнік, та/або слюсар з виготовлення та ремонту трубопроводів – не менше 2 осіб;  електрозварник – не менше 1 особи. Для підтвердження необхідно надати: - Копії наказів про прийняття на роботу працівників або копії цивільно-правових договорів. Учасник повинен підтвердити фах працівників: - електрозварників наданням копії усіх сторінок посвідчення зварника; - слюсар-сантехнік, або монтажник-сантехнік, або слюсар з виготовлення та ремонту трубопроводів - копію посвідчення або диплому про відповідну освіту; - інженерів (техніків)– копію диплому про відповідну освіту.
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Данькевича Костянтина, 1/79, Деснянський район міста Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-05-2025, 18:26:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші) , Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Учасник надає інформацію про наявність обладнання та інструментів. Обов’язкова наявність наступних, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті:  зварювальний апарат - 1 шт.;  кутова шліф. машинка – 1 шт.,  перфоратор - 1 шт.; Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витягом з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 01.03.2025 року, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання / транспортних засобів / механізмів). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ