Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 589 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 945 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» |
| ЄДРПОУ: | 38831595 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.heart.kyiv.ua |
| Контактна особа: | Катерина Тимченко |
| Телефон: | +380442916171 |
| E-mail: | tcheart@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02166, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
2 |
1)Перелік виявлених невідповідностей. 1.1.Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1. Додатку 6 до тендерної документації Замовник вимагав надати «Наявність сертифікованого виробником сервісного центру на території України (надати оригінал або копію документу, що підтверджує повноваження сервісного центру), та/або наявність сертифікованих сервісних спеціалістів (інженерів), які будуть залучені до виконання умов договору (надати копії сертифікатів виданих виробником відповідного обладнання)». На підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі пропозиції Учасника надано відповідні документи не в повному обсязі, а саме відсутні документи щодо наявності сервісного центру на території України та/або наявності сертифікованих сервісних спеціалістів (інженерів), які будуть залучені до надання послуги з технічного обслуговування у¬¬льтразвукової мийки Bransonic 8510E-MTH. 1.2. Відповідно до підпункту 2.3. пункту 2. Додатку 6 до тендерної документації Замовник вимагав надати «Гарантійний лист у довільній формі, що запасні частини, які будуть використані при проведені ремонту та технічного обслуговування мають бути новими, оригінальними та сумісними з даним обладнанням.» На підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі пропозиції Учасником не надано відповідного документу. 1.3. Відповідно до підпункту 2.4. пункту 2. Додатку 6 до тендерної документації Замовник вимагав надати «Гарантійний лист про те, що у вартість послуг повинна входити вартість всіх витратних матеріалів, необхідних для проведення відповідних послуг.» На підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі пропозиції Учасником не надано відповідного документу. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Підпункт 1.3. пункту 1. Додатку 6 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 2.3. пункту 2. Додатку 6 до тендерної документації. 2.3. Підпункт 2.4. пункту 2. Додатку 6 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Наявність сертифікованого виробником сервісного центру на території України (надати оригінал або копію документу, що підтверджує повноваження сервісного центру), та/або наявність сертифікованих сервісних спеціалістів (інженерів), які будуть залучені до виконання умов договору (надати копії сертифікатів виданих виробником відповідного обладнання). 3.2. Гарантійний лист у довільній формі, що запасні частини, які будуть використані при проведені ремонту та технічного обслуговування мають бути новими, оригінальними та сумісними з даним обладнанням. 3.3. Гарантійний лист про те, що у вартість послуг повинна входити вартість всіх витратних матеріалів, необхідних для проведення відповідних послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.