Учасник процедури закупівлі, пропозиція якого визнана переможною, впродовж 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, має надати Замовнику шляхом направлення на електронну пошту Замовника завірені належним чином наступі документи та/або інформацію: 1. Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або довідку про ненадання вказаних документів. 3. Експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності та/або складське приміщення (якщо товар тваринного походження), або рішення про державну реєстрацію на виробничі потужності або складське приміщення (якщо товар рослинного походження). 4. Документи, що підтверджують якість та безпечність продукції, Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ. 5. Копію тех. паспорта на ізотермічний автомобіль (при умові, що постачання даного предмета закупівлі буде здійснюватися в межах міста) або копію тех.паспорта на автомобіль з холодильним обладнанням (при умові, що постачання даного предмета закупівлі буде здійснюватися при міжміських перевозках). 6. Копію довідки про останню санобробку автотранспорту. 7. Якщо Учасник орендує автотранспорт, надати копії договорів про оренду або надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладеного згідно з вимогами чинного законодавства, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі (дійсних на дату розкриття). 8. Копії санітарних книжок з результатами медичного огляду осіб (водій, експедитор) зайнятих перевезенням та розвантаженням харчових продуктів. Ненадання вищезазначених документів/інформації, розцінюється Замовником як письмова відмова Учасника від підписання договору та є підставою для відхилення його пропозиції. Пересилка документів в рамках укладеного договору здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 140 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальна установа "Будинок милосердя "Затишок" КМР |
ЄДРПОУ: | 26508701 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Радевич Олена Володимирівна |
Телефон: | +380681828991 |
E-mail: | zatushok.ku@gmail.com |
Місцезнаходження: | 50089, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, вул.Ботанічна, будинок 16 А |
0 |