Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 85 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 425 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40216423 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самуник Олег Васильович |
| Телефон: | +380971599786 |
| E-mail: | oleg_samunik@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,Дунаївці, вул.Мистецька, 16 |
0 |
Уповноважена особа повідомив, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015:50110000-9:Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування шкільних автобусів)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСУЗУ СЕРВІС ЮА". Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні/тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону окрім положень частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу третього частини п’ятнадцятої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСУЗУ СЕРВІС ЮА" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015:50110000-9:Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування шкільних автобусів)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: - Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД – п.п. 3.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: «належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення Загальних зборів Учасників» Проте, у складі пропозиції учасника відсутня копія відповідного рішення Загальних зборів Учасників щодо діяльність на підставі модельного статуту. - Відповідно до абз. 8 Додатку 1 до ТД – З метою візуального контролю Замовником за якісним виконанням робіт (наданих Послуг). Замовник залишає за собою право здійснити виїзд на місцезнаходження Учасника/Переможця закупівлі за вказаною в пропозиції адресою, в будь який час до та/або після укладеного Договору для перевірки наявності заявленого в пропозиції обладнання (про що Учасником надається гарантійний лист в довільній формі). Проте, пропозиція учасника не містить даного гарантійного листа. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Копія відповідного рішення Загальних зборів Учасників щодо діяльність на підставі модельного статуту. - Гарантійний лист щодо права Замовника здійснити виїзд на місцезнаходження Учасника/Переможця закупівлі за вказаною в пропозиції адресою, в будь який час до та/або після укладеного Договору для перевірки наявності заявленого в пропозиції обладнання. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.