Закупівлю оголошено - 01-05-2025, 23:51. Дата останніх змін - 30-05-2025, 22:50

Меблі для дитячого садка

Меблі для дитячого садка... Державна закупівля - UA-2025-05-01-014033-a Меблі для дитячого садка від замовника Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області від 5/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-01-014033-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-01-017221-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-05-2025, 23:51
по 06-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-05-2025, 23:51
по 09-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-05-2025, 13:02
по 12-05-2025, 13:25

Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
350000
350 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 750 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
ЄДРПОУ:02136092 Досьє YouControl
Контактна особа:Микола Джаним
Телефон:+380987884909
E-mail:djanim1987nik@gmail.com
Місцезнаходження:
69107, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, пр. Соборний, будинок 164
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Меблі для дитячого садка
350 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-05-2025, 13:02
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Меблі для дитячого садка

19
штука
69107 Україна Запорізька область м. Запоріжжя, Відповідно до документації
по 06-06-2025
39160000-1
Шкільні меблі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-05-2025 по 27-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 62, 69008, Кураян Марина
Остаточна пропозиція:
345 678 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
345 678 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-05-2025, 21:07
Період подачі оскарження:
по 27-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-05-25, 20:57:43
24

Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до підпунктів 2.2.1 - 2.2.3 пункту 2 додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати: «2.2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання меблів в заклад(и) освіти. 2.2.2. Копію(ї) договору(ів), зазначеного(их) в довідці виконаного в повному обсязі. 2.2.3. Копію(ї) документа(ів) на підтвердження виконання договору(ів), зазначеного(их) в наданій Учасником довідці (видаткова накладна/акт приймання-передачі товару).» Учасником в складі тендерної пропозиції надано відповідні документи (файл під найменуванням: «5 довідка аналогічний договір.pdf»). За результатами розгляду наданих документів було встановлено наступну невідповідність інформації вказаній в довідці вих. № 75Т-25/Т5 від 08.05.2025р. про виконання аналогічного договору з постачання товару, що є предметом закупівлі, а саме: В довідці вказано наступне найменування контрагента (замовника) за Договором № 233 від 04 серпня 2020 р.: «Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту науки і освіти Запорізької міської ради». Згідно наданого Учасником в складі тендерної пропозиції скан-копії Договору № 233 від 04 серпня 2020 р. вірне найменування контрагента (замовника) є: «Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради». Таким чином, довідка Учасника вих. № 75Т-25/Т5 від 08.05.2025 р. про виконання аналогічного договору з постачання товару, що є предметом закупівлі містить невірне найменування контрагента (замовника) за Договором № 233 від 04 серпня 2020 р. 2) Пунктом 13 додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Статус платника податку; 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта договору ( ПІБ, тел.); 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (ПІБ, тел.) Учасником в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку (анкету) про учасника вих. № 75Т-25/Т10 від 08.05.2025 р. (файл під найменуванням: «7 Анкета.pdf»). У вказаній інформаційній довідці (анкеті) вказано наступну юридичну та поштову адресу: «69008, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе 62». В складі тендерної пропозиції Учасника міститься виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (файл під найменуванням: «21 Виписка с ЄДР.pdf») згідно якої вказується наступне місцезнаходження (юридична адреса) юридичної особи: «Україна, 69008, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 62». Таким чином, Учасником в наданій інформаційній довідці (анкеті) зазначено юридичну та поштову адресу, яка є відмінна від відомостей щодо місцезнаходження (юридичної адреси) вказаних в ЄДР. 3) Підпунктом 2.3. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI учасника, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами процедури закупівлі, та працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою». Учасником в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку вих. № 75Т-25/Т4 від 08.05.2025 р. (файл під найменуванням: «6 Довідка працівники.pdf»), в якій зазначено про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Тендерна пропозиція Учасника містить лист - згоду на здійснення обробки персональних даних від Кураян Марини Євгенівни, директора ТОВ «АРМАРІ» (файл під найменуванням: «9 Лист згода.pdf»). При цьому, тендерна пропозиція Учасника в порушення умов пункту 15 додатку 3 до тендерної документації не містить Листів-згод на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати (завантажити) через електронну систему закупівель довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з зазначенням вірної інформації щодо найменування контрагента (замовника) за наданим у складі тендерної пропозиції Учасника Договором № 233 від 04 серпня 2020 р. 2. Учасник повинен надати (завантажити) через електронну систему закупівель Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням інформації визначеної пунктом 13 додатку 3 до Тендерної документації, насамперед зазначенням вірної інформації щодо юридичної та поштової адреси Учасника. 3. Учасник повинен надати (завантажити) через електронну систему закупівель Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою визначеною пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-05-25, 20:57:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-01-014033-a-c1
Номер договору:
23-05.25
Дата підписання договору:
27-05-2025, 14:00
Строк дії договору:
з 27-05-2025 по 31-12-2025
345 678 UAH
Ціна договору
288 065 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кутенков М.В.   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-05-2025 по 20-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киів, пр. Оболонський 22в, 04205, Кутенкова Ольга Олександрівна
Остаточна пропозиція:
341 111 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
341 111 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-05-25, 10:43:52
24

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)». Надані Учасником документи у складі тендерної пропозиції не містять електронного підпису уповноваженої особи учасника (без УЕП або КЕП на документі), а тому надані не у формі електронного документа. При розгляді тендерної пропозиції виявилося, що підготовлені Учасником документи, що надані у складі тендерної пропозиції не місять власноручного підпису уповноваженої особи учасника на наданих документах (файли під найменуванням: «АНКЕТА.pdf», «відомості Кутенков МВ.pdf», «відсутність відмови 47.pdf», «гарант товару.pdf», «дов діяльності без лiцензii Кутенков.pdf», «довідка про санкціі товару.pdf», «захист довкілля Кутенков МВ.pdf», «ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf», «ЗГОДА ПЕРС ДАНИХ КУТЕНКОВ МВ.pdf», «мат-тех база Кутенков МВ.pdf», «наявна інфо.pdf», «не підпадає під санкціі й не знах на окуп.pdf», «не торгував людьми й дитячою працею.pdf», «незалучання субпідрядників.pdf», «право підпису документів КУТЕНКОВ МВ.pdf», «працівники й досвід.pdf», «санкціі даним листом.pdf», «САНКЦІІ ІЗ ЗАМОВНИКОМ.pdf», «сертифікація товару закупiлi Кутенков.pdf», «ТОВАР НЕ З Р_ БР ТА ІРАНУ КУТЕНКОВ МВ.pdf», «ФОП КУТЕНКОВ МВ НЕ БУЛО НЕВИКОНАННЯ.pdf», «ФОП КУТЕНКОВ МВ НЕ Є.pdf», «ФОП КУТЕНКОВ НЕ ПОРУШУЄ НОРМИ.pdf», «ДОДАТОК.pdf», «дов аналог дог Кутенков шкільні меблі 3916.pdf»). Накладений підпис та печатка на всіх підготовлених учасником тендерної пропозиції вищевказаних документах є тотожними (ідентичними/однаковими), що свідчить про накладення факсимільного підпису та/або електронно створеного підпису та печатки з використання комп’ютерних програм. Відсутність власноручного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі та відтиску печатки є порушенням вимог тендерної документації. 2. Пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Статус платника податку; 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта договору ( ПІБ, тел.); 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (ПІБ, тел.)» Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку з відомостями про Учасника (файл під найменуванням: «відомості Кутенков МВ.pdf») в якій відсутня вся інформація визначена пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації, у тому числі інформація щодо статусу платника податку. 3. Підпунктом 2.3. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI учасника, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами процедури закупівлі, та працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою». Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист (файл під найменуванням: «працівники й досвід.pdf»), в якому зазначено «Я, ФОП Кутенков МВ, повідомляю про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» При цьому, тендерна пропозиція Учасника в порушення умов пункту 15 додатку 3 до тендерної документації не містить Листів-згод на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підготовлені учасником документи, які повинні бути належним чином оформлені (засвідчені) відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями та документів тендерної пропозиції, які засвідчені особистим підписом та відтиском печатки Учасника). 2. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням всієї інформації визначеної пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації. 3. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою визначеною пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-05-25, 10:43:52

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Кутенков М.В.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
341 111 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
341 111 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-05-2025, 09:13:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
345 678 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
345 678 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-05-2025, 17:54:27
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 23:52:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 23:51:57
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 23:51:57
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Архівована
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Дата архівування:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Архівована
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Дата архівування:
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Меблі для дитячого садка
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Меблі для дитячого садка
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Меблі для дитячого садка
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 23:51:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ