Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Місце надання послуг – за місцем знаходження та реєстрації лікувального закладу.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 676 384 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 381,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02144513 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://tmr.gov.ua |
| Контактна особа: | Лотицька Ірина Миколаївна |
| Телефон: | 380324751785 |
| E-mail: | loticka@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82200, Україна, Львівська область,Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: на етапі оголошення закупівлі в тендерну документацію було додано невірний файл додатку №2 «Технічне завдання», з неповним переліком лабораторних досліджень, що в свою чергу призвело до помилкової очікуваної вартості закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-09-2025, 00:00
Період оскарження:
з 25-08-2025, 16:46 по 05-09-2025, 00:00
Документи:
ПРОТОКОЛ (РІШЕННЯ) уповноваженої особи Відділу освіти Трускавецької міської ради Львівської області щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - «Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) «15» серпня 2025 р. м. Трускавець 1. Присутні: Уповноважена особа, Провідний юрисконсульт, Ірина Король 2. Порядок денний: 2.1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - «Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги). 3. В електронній системі закупівель 08.08.2025 р. відбулося розкриття поданої тендерної пропозиції по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги). Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" ( зі змінами та доповненнями, в редакції на час оголошення закупівлі) передбачено: «41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» В свою чергу у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення". Уповноважена особа, беручи до уваги великий обсяг документів, необхідність ґрунтовного і детального вивчення документів, по питанню продовження строку розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до 20 робочих днів, 4.Вирішив: 4.1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до 20 робочих днів. 4.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) повідомлення (у формі даного протоколу) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до 20 робочих днів. 5. Уповноважена особа, Провідний юрисконсульт, Ірина Корол_______________________ підпис
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 18.08.2025 року м. Трускавець № 2 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-31-007274-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: п.1. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації було передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Учасником на виконання цієї вимоги у файлі «Аналогічний договір Культура.pdf» не вказано код ДК, оскільки вимогою Додатку 1 Тендерної документації «Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Подати: 1.1.1. оновлену довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 1.1.2. 1 оновлену копію договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. 1 лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Провідний юрисконсульт ________________ підпис Ірина Король
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.