Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 291 666,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 459 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.m.mechnikova.com |
| Контактна особа: | Приходько Олена Геннадіївна |
| Телефон: | 380562339500 |
| E-mail: | tender.dnepr.po@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
7 |
Вимога про усунення невідповідностей 1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно п.п. 1.1. п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації; - заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації; Учасником надано заповнені та завірені належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» та форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не в повному обсязі,тому вони не відповідають формам згідно Додатку №1 та Додатку №2 до тендерної документації. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Гарантійний термін на надані послуги та встановлені деталі повинен складати не менше ніж 6 місяці. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Учасником надано гарантійний лист яким гарантує що Гарантійний термін на надані послуги складає не менше ніж 6 місяці, але відсутня гарантія щодо Гарантійного терміну на встановлені деталі,яка повинена складати не менше ніж 6 місяці. 2. Учасник ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати або заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації; або заповнених та завірених належним чином не вистачаючих сторінок з форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації які не було надано Учасником у складі його тендерної пропозиції. Надати або заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації; або заповнених та завірених належним чином не вистачаючих сторінок з форми «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації які не було надано Учасником у складі його тендерної пропозиції. Надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує що Гарантійний термін на встановлені деталі повинен складати не менше ніж 6 місяці
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.