Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 306 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 066 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1474 |
| ЄДРПОУ: | 14321860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кавалерова Світлана Сергіївна |
| Телефон: | 380970598749 |
| E-mail: | izmail1474tk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2025-05-05-002435-a, далі - Закупівля) – ФОП Романько Любов Григорівна далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.05.2025 №153, тендерні пропозиції подаються у порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей: кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про: - ціну (ціна - загальна ціна тендерної пропозиції), повинна бути чітко визначена та включати усі витрати, які стосуються предмета закупівлі та передбачені в тендерній документації; - інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення; - наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації; - «Цінова пропозиція», складеною за формою та змістом, що визначені у Додатку 4 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації. Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено наступну вимогу: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у тендерній документації (зокрема в додатку 1 до ТД), та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ кваліфікованим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі – КЕП, електронний підпис) за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником встановлено, що Учасник - ФОП Романько Любов Григорівна не виконала вимоги тендерної документації в частині накладення КЕП на документи тендерної пропозиції, замість КЕП (кваліфікаційного електронного підпису) нею накладено УЕП (удосконалений електронний підпис), що в свою чергу є порушенням вимог замовника в цій частині. З огляду на те, що при перевірці електронного підпису учасника, накладеного ним на пропозицію, було виявлено, що тип носія особистого ключа — незахищений, тип підпису — удосконалений, всупереч того, що в умовах ТД вимагалось використання КЕП, учаснику необхідно виправити виявлені замовником невідповідності. Додатково до зазначеного, замовником встановлено, що Учасник не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі замовника договору (договорів) у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації, який в свою чергу визначає перелік документів та інформації, що надаються учасником на підтвердження встановленого замовником кваліфікаційного критерію. З урахуванням вищевикладеного замовником встановлено, що учасник не надав документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником у Додатку 1 до тендерної документації чим не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відтак і відповідність встановленому замовником критерію. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, Учаснику необхідно завантажити до електронної системи документи та інформацію, відповідно до переліку та вимог тендерної документації, в тому числі, документи визначені пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації та підписати пропозицію із накладенням КЕП у порядку встановленому вимогами законодавства та Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2025-05-05-002435-a, далі - Закупівля) – ТОВ "МІЛТЕК ПЛЮС" (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.05.2025 №153, тендерні пропозиції подаються у порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей: кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про: - ціну (ціна - загальна ціна тендерної пропозиції), повинна бути чітко визначена та включати усі витрати, які стосуються предмета закупівлі та передбачені в тендерній документації; - інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення; - наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації; - «Цінова пропозиція», складеною за формою та змістом, що визначені у Додатку 4 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації. Відповідно до даних електронної системи закупівель у складі тендерної пропозиції ТОВ "МІЛТЕК ПЛЮС" до Закупівлі, Замовником встановлено, що Учасник не надав Лист-згода на обробку персональних даних, за зразком наведеним в Додатку 1 до тендерної документації, чим порушив вимоги замовника, вказані в п. 7 цього Додатку. Крім того, Замовником встановлено, що Учасник не надав документально підтверджену інформацію про відповідність якісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог, викладених у Додатку 2 до тендерної документації, визначені замовником в п. 3 вказаного додатку а саме: для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції паспорт виробу, чим порушив вимоги замовника в цій частині. Додатково до зазначеного, замовником встановлено, що надана в складі документів учасника тендерна пропозиція (без номеру та дати) не містить інформацію про технічні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання, та інформація про який міститься у складі файлу «Технічна таблиця-порівняння», до того ж, вказане учасником найменування товару «DJI Mavic 3 Enterprise Battery Kit» не відповідає інформації, що міститься в документах, поданих ним на виконання вимог п. 4 Додатку 2 до тендерної документації. Окрім вищевказаного, замовником встановлено, що в поданих учасником на підтвердження встановленого в Додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» документах, зокрема в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (без дати та номеру), учасником не зазначено інформацію про строк (термін) дії договору № VDB25_044 від 09 січня 2025 року, наданого ним в якості аналогічного. У зв’язку з вищевикладеним з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити до електронної системи наступні документи: Лист-згода на обробку персональних даних, за зразком наведеним в п. 7 Додатку 1 до тендерної документації, документи визначені замовником в п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, цінову пропозицію, складену за формою і змістом, що визначені у Додатку 4 до тендерної документації та Довідку про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного предемету закупівлі замовника договору, що в тому числі містить інформацію про строк дії Договору № VDB25_044 від 09 січня 2025 року. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.