Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2025, 00:00
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (CP.EN.00000415.01) (або еквівалент) у кількості 25 (двадцяти п'яти) одиниць (код за ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном). Закупівля Товару здійснюється згідно абзацу 6 пп. 5 пп.32, пп.92 підрозділу 2 Розділу ХХ Податкового кодексу України (без урахування ПДВ) для потреб військових формувань, інших сил безпеки та оборони, підрозділів територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчих формувань територіальної оборони з метою здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України згідно Програми заходів територіальної оборони Боратинської сільської ради на 2025-2027 роки, з подальшою безоплатною передачею Товару військовим формуванням Сил оборони України, іншим силам безпеки та оборони, підрозділам територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчим формуванням територіальної оборони. Більш детально викладено у файлах: "34710000 - 7 . Тендерна документація. Mavic 3T . 2025 р. _ №5.pdf.p7s.zip","34710000 - 7 . Проєкт договору про закупівлю . Mavic 3T . 2025 р. _ №5.pdf.p7s.zip". Строк поставки товару: не пізніше 30.09.2025 року (включно).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 568 658,25 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 83 529,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04332207 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
| Контактна особа: | Олена Василівна Савчук |
| Телефон: | +380968171767 |
| E-mail: | boratyn.rada04@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45605, Україна, Волинська область,Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
8 |
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-01-004153-a), Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАВІЛОН-ГРУП» (код ЄДРПОУ 40198290), визначеної електронною системою закупівель за результатами аукціону наступною найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «ВАВІЛОН-ГРУП» (код ЄДРПОУ 40198290), у складі тендерної пропозиції подано не всі відомості та документи, передбачені Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданий учасником для документального підтвердження відповідності товариства з обмеженою відповідальністю «ВАВІЛОН-ГРУП» положенням Тендерної документації та вимогам діючого законодавства (файл «ВИТЯГ ЄДРПОУ .pdf») сформований та виданий 20.10.2024 року, тоді як положеннями тендерної документації, а саме: пунктом 3 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником передбачено вимогу щодо обов’язковості подання учасником у складі тендерної пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого у поточному році. Таким чином, з метою усунення виявленої невідповідності просимо додати до тендерної пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого у 2025 календарному році. - Тендерна пропозиція, надана учасником згідно затвердженої Замовником у Додатку №5 до тендерної документації формі, (файл «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf») містить розбіжності у частині розміру (вартості) цінової пропозиції. Так, у другій графі першої таблиці «вартість пропозиції» зазначено у розмірі 1 007 554, 80 грн., що не відповідає решті наданих учасником шляхом заповнення електронних полів у електронній системі закупівель та внесених до документів тендерної пропозиції відомостей. Таким чином, з метою усунення виявленої невідповідності просимо привести у відповідність надану у складі тендерної пропозиції форму згідно Додатку №5 та зазначити в останній достовірні дані. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей шляхом довантаження або доповнення зазначених вище відомостей/ документів необхідною інформацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.