Закупівлю оголошено - 23-04-2025, 16:03. Дата останніх змін - 28-05-2025, 12:25

Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")

Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")... Державна закупівля - UA-2025-04-23-010560-a Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)") від замовника Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми від 4/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-23-010560-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-22-006105-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-04-2025, 16:03
по 05-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-04-2025, 16:03
по 08-05-2025, 02:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
8397507
8 397 507 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:83 975,07 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:41 987,54 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми
ЄДРПОУ:26622590 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Школа
Телефон:+380542617323
E-mail:kev_sumy_zakup_3@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Код ДК 021:2015-45450000-6 Інш ...
8 397 507 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 30-06-2026
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еверест-С"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-05-2025 по 06-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Єрмаков Олег
Остаточна пропозиція:
8 349 901,92 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-05-2025, 10:10
Період подачі оскарження:
по 28-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 14-05-25, 18:54:46
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

КВАРТИРНО- ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М.СУМИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 28 _14._05_.2025 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еверест-С" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною), поданої під час проведення процедури закупівлі Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. 3. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-23-010560-a По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 23.05.2025року. По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 38 Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Особливостей. Уповноважена особа Олена ШКОЛА

Кінцева дата розгляду пропозиції: 06-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-05-25, 17:18:56
24

КВАРТИРНО- ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М.СУМИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №_29 від 20.05.2025р уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Еверест-С" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)") за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-04-23-010560-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А саме: 1. Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 1 п 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід**, учасник повинен надати та підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації , а саме для працівників робітничих спеціальностей можливе внутрішнє сумісництво за посадами. Учасник не надав та не підтвердив працівника Гаврилова Сергія Вікторовича, як працівника виконавця робіт. Необхідну дану вимогу привести у відповідність. 2. Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 1 п 4.3 Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - проєкт календарного графіку виконання робіт. Учасник надав календарний графік виконання робіт, але зазначив що початок робіт з квітня 2025року, але роботи не можуть бути розпочаті раніше ніж виникли відносини між контрагентом, до укладення договору підряду. Необхідно дану вимогу привести у відповідність. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано _24 години на виправлення). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ________________ підпис Олена ШКОЛА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-05-25, 17:18:56
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-23-010560-a-c1
Номер договору:
438
Дата підписання договору:
28-05-2025, 12:22
Строк дії договору:
з 28-05-2025 по 31-12-2026
8 349 901,92 UAH
Ціна договору
6 958 251,60 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еверест-С"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 349 901,92 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-05-2025, 16:00:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Згідно тендерної документації
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Згідно тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Згідно тендерної документації
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Згідно тендерної документації
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:06:11
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:23-04-2025, 16:03:24
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська, Англійська, Французька, Іспанська
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії з грошовим покриттям у розмірі 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. Сума забезпечення 41 987 грн 54 коп (сорок одна тисяча дев’ятсот вісімдесят сім грн 54 коп.) (згідно ч. 1 ст. 25 Закону України (зі змінами)). Строк дії забезпечення: протягом 90 (дев’яноста) днів. Вид забезпечення: банківська гарантія з грошовим покриттям (згідно п. 1 ст. 25 Закону України (зі змінами)). Банківська гарантія з грошовим покриттям повинна бути безвідкличною та безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника, а саме: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Суми, вул. Герасима Кондратьєва 165, на р/р UA538201720355129004001095383 відкритий в Державній казначейській службі України у м. Київ, МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 2 цього розділу цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 % вартості Договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)»- 5 %, вартості Договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Перерахування коштів здійснюється на Квартирно-експлуатаційний відділ міста Суми, вул. Герасима Кондратьєва 165, на р/р UA538201720355129004001095383 відкритий в Державній казначейській службі України у м. Київ, МФО 820172.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Згідно тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Згідно тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Згідно тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі №1/5 в м. Суми (коригування)")
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Згідно тендерної документації
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-04-2025, 16:03:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ