Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 31 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 157,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04056262 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Гаєвська |
| Телефон: | +380636747952 |
| E-mail: | zhuravchakdiana25@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82600, Україна, Львівська область,м.Сколе, майдан Незалежності, будинок 1 |
0 |
Під час розгляду пропозиції Учасника ПП «СТАНДАРТГРУП» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 4 (інші вимоги тендерної документації) Додатку Nº1 учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати Кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок, який працює у складі Учасника і буде залучений до надання послуг. Учасником надано в складі тендерної пропозиції «Кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок» видане на імʼя БОНДАРЕНКО Олег Петрович, проте не надано документального підтвердження факту залучення цієї особи до виконання договору. 1.2 Відповідно до пункту 1.2. Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації, учасник повинен надати: - Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - Копію договору(ів) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору; - «Копії/ю актів наданих послуг (виконаних робіт), на підтвердження виконання договору(ів), зазначених в наданій Учасником довідці». У складі тендерної пропозиції, а також, відповідно до наданої інформаційної довідки у довільній формі про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасником надано: -Копію договору №270/05/2024-ЖТ від 14.05.2024 року з додатками, які є невід’ємними частинами договору, термін дії якого завершився, проте відсутня додаткова угода, яка підтверджує чинність даного договору (у разі його продовження або зміни суми договору); - Копії актів наданих послуг (виконаних робіт), що підтверджують виконання договору, проте не на всю суму договору, або відсутня додаткова угода про зменшення суми договору, яка відповідала б сумі наданих актів. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати копію наказу, договору або іншого документа, що підтверджує факт залучення БОНДАРЕНКА Олега Петровича до виконання послуг, зокрема: ⁃ наказ про призначення, ⁃ договір про надання послуг, ⁃ або інший документ на підставі якого залучено Бондаренко О.П. до виконання послуг згідно з чинним законодавством. 2.2 Надати: «Додаткову угоду до договору, яка підтверджує його чинність та зміну суми договору відповідно до наданих актів виконаних робіт» або «Акти наданих послуг (виконаних робіт), що підтверджують фактичне виконання аналогічного договору в повному обсязі на всю договірну суму» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.