Постачання електричної енергії здійснюється відповідно до умов Договору та Додатків до нього. Постачання Товару за цим Договором здійснюється для забезпечення потреб об’єктів електропостачання Споживача, які визначені в Додатку №1 до Договору і приєднані до мережі відповідного оператора системи розподілу. Перелік точок обліку визначаються в заяві до Договору, яка є Додатком № 3 до Договору. Оплата Товару здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акта протягом 10 робочих днів із дати підписання Споживачем за відповідний розрахунковий період.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 805 189,10 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 42646834 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баранюк Світлана Анатоліївна |
| Телефон: | 380487972737 |
| E-mail: | AVANGARD_OSVITA@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 67806, Україна, Одеська область,смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А |
0 |