УВАГА!!! Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями без мінімальної кількості замовлення протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. У разі виникнення об’єктивних обставин Замовник може вимагати здійснити поставку товару протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання заявки. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 8 750 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
| ЄДРПОУ: | 05484126 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Ткачук |
| Телефон: | +380964657327 |
| E-mail: | tender1_vmkl1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96 |
0 |