Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2025, 00:00
ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції – згідно вимог пункту 7 РОЗДІЛУ І «Загальні положення» Тендерної документації. 2. Зміст (склад) тендерної пропозиції і спосіб подання та оформлення тендерної пропозиції – згідно вимог пункту 1 РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3. Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними – згідно вимог пункту 4 РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 4. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави відмови, установлені Особливостями, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством – згідно вимог пункту 5 РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 49 598,01 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 247,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет "Чернігівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 05460798 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://stu.cn.ua/ |
| Контактна особа: | Сиса Дмитро Миколайович |
| Телефон: | +380681031433 |
| E-mail: | dmitriy.sysa@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14030, Україна, Чернігівська область,Чернігів, вул. Шевченка, 95 |
0 |
Шановний Учаснику, за результатами попереднього розгляду наданої Вами тендерної пропозиції, було встановлено ряд невідповідностей вимогам тендерної документації. ФОП Богдан Ангеліна Миколаївна (код ЄДРПОУ/ІПН 3604209088) по закупівлі ID: UA-2025-03-07-000578-а надано не всі (не у повному обсязі) необхідні документи/інформацію, що заявлені для подачі в даній закупівлі, зокрема у складі пропозиції відсутні: 1). Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно ст. 16 Закону), які вимагаються згідно п. 2 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документаціїї, а саме: Документально підтверджена наявність досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження такого досвіду Учасником мали бути надані: а) договір, укладений та виконаний протягом 2023-2024рр., аналогічний відносно предмету закупівлі, з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною. Під аналогічним мається на увазі договір на постачання 3D-принтерів, тощо); б) документ(-ти), який(-і) засвідчує(-ють) факт виконання наданого Договору належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за ним: або видаткова(-і) накладна(-і), або позитивний лист-відгук від контрагента по договору, або звіт про виконання договору, який надається для підтвердження досвіду (для договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови № 1178). З метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Богдан Ангеліна Миколаївна (код ЄДРПОУ/ІПН 3604209088) по закупівлі ID: UA-2025-03-07-000578-a, подання яких вимагалося тендерною документацією, відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Вам необхідно надати (повторно завантажити в електронну систему закупівель): 1). Сканкопії Документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. (згідно п. 2 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.