Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voz.gov.ua |
| Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
| Телефон: | +380664178760 |
| E-mail: | gkh-voz2017@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
За рішенням уповноваженої особи від 28.01.2025р. №24 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Послуги з поточного ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (підсипання грунтових доріг комунальної власності Територіальної громади міста Вознесенська Миколаївської області)” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-28-012593-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): В зв’язку з технічною помилкою було не вірно опубліковано в електронній системі закупівель очікувану вартість закупівлі “Послуги з поточного ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (підсипання грунтових доріг комунальної власності Територіальної громади міста Вознесенська Миколаївської області)” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-28-012593-a. Оскільки внесення змін до очікуваної вартості закупівлі в річному плані та оголошення відкритих торгів на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників є неможливим, тому є необхідність відміни тендеру. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-28-012593-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 12-02-2025, 11:12 по 23-02-2025, 00:00
Документи:
За рішенням уповноваженої особи від 28.01.2025р. №24 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Послуги з поточного ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (підсипання грунтових доріг комунальної власності Територіальної громади міста Вознесенська Миколаївської області)” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-28-012593-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВ "ДОРГРАНД "; 2) КП "РЕГСПОД". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ДОРГРАНД " виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно з предметом закупівлі (за формою 1). У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці. Учасник повинен надати технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством. В разі якщо машини, механізми та техніка не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо, по позиції 2 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №15 від 31.01.2025р., а саме: Автогрейдер ДЗ-143 (Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договір про надання послуг №3 від 27 лютого 2025р., який не є чинним на дату подання тендерної пропозиції). - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Інформаційну довідку із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору). Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір про надання послуг згідно з предметом закупівлі, що стосується предмету закупівлі конкретно. Учасник завантажує копію аналогічного Договору, який виконаний відповідно до предмету закупівлі конкретно (за формою 3). Учасник зазначає цей договір/ці договори в довідці та завантажує в електронну систему їх завірену копію/завірені копії. Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору. На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано жодного документа, оскільки інформація про досвід виконання аналогічного договору (договорів), яка міститься в Довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів), наданої Учасником через електронну систему закупівель, №10 від 31.01.2025р. не стосується предмету закупівлі конкретно, а саме: підсипання грунтових доріг комунальної власності Територіальної громади міста Вознесенська Миколаївської області. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації; - Підпункт 1.3. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, а саме: по позиції 2 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №15 від 31.01.2025р., а саме: Автогрейдер ДЗ-143. - Інформаційна довідка із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору). Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір про надання послуг згідно з предметом закупівлі, що стосується предмету закупівлі конкретно. Учасник завантажує копію аналогічного Договору, який виконаний відповідно до предмету закупівлі конкретно (за формою 3). Учасник зазначає цей договір/ці договори в довідці та завантажує в електронну систему їх завірену копію/завірені копії. Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 07 лютого 2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.