Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 01996208 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ачкан Ольга Ігорівна |
| Телефон: | +380734133607 |
| E-mail: | byhgalter-gcrl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81700, Україна, Львівська область,місто Жидачів, вулиця Ярослава Мудрого,29 |
2 |
Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області під час дослідження пропозиції ФОП "Медвідь Михайла Васильовича" у закупівлі Комплект механотерапевтичного обладнання для кінезотерапії (НК 024-2023 30908 - Пристрій для тренування координації реабілітаційний); Тренажер універсальний (стіл реабілітаційний) (НК 024:2023: 44231 — Механічний тренажер для верхніх кінцівок з важільним/ роликовим блоком) ( код ДК 021:2015 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії), встановлено невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. В порядку п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Відповідно до пп.5.1.1 додатку 1 до тендерної документації: 5.1.1. Загальні вимоги: 1. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником. А також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю (надати гарантійний лист). 2. Вартість проведення монтажних і пусконалагоджувальних робіт особами уповноваженими виробником обладнання повинно бути включено до загальної вартості запропонованого обладнання ( надати гарантійний лист). 4. При виявленні Замовником дефектів, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни (гарантійний лист). В складі пропозиції відсутні гарантійні листи за вказаними підпунктами п.5.1. З метою усунення невідповідностей Учасник повинен завантажити в електронну систему вказані гарантійні листи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.