Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 998 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 980 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Шаповал Юрій Михайлович |
| Телефон: | 380503833050 |
| E-mail: | Yurii.Shapoval@Ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
1 |
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . 1. Відповідно до п.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надається: 1.1.1 Копія одного договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є та/або у складі якого виконувались роботи з проектування об’єктів: нове будівництво або капітальний ремонт або реконструкція силового обладнання підстанції напругою не нижче 35 кВ з отриманням позитивного (-их) звіту (-ів) експертизи, щодо розгляду проектної документації по об'єктах проектування. 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або акти прийому-передачі наданих послуг/ акти виконання робіт; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.1.1 та п.1.1.2 без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або за наявності різниці у вартісних показниках, учасник обов’язково надає скан-копії відгуку від контрагента за аналогічним договором, який за своїм змістом має підтвердження про належне виконання робіт та зобов’язань по договору. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД. В складі Тендерної пропозиції Учасника надано договір №04-24-186 (14) від 02.04.2024 р. укладений з Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго». Разом з тим в складі пропозиції не надано передбачені Розділом XII додатки, що є невід’ємною частиною договор 2. Відповідно до пп.1.2. Додатку 2 до ТД в складі Тендерної пропозиції надається: 1.2.1. Довідка, що містить інформацію, про працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для надання послуг у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Вимоги, щодо наявності працівників необхідних для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі: - не менше 1-го сертифікованого інженера-проектувальника в частині забезпечення економії енергії щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1(незначні наслідки) та/бо СС2(середні наслідки) та/або СС3 (значні наслідки); - не менше 1-го сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. № з/п ПІБ Категорія за кваліфікаційними сертифікатом Кваліфікація (спеціальність)/ Інформація про здобуту особою профільну освіту *(за необхідності) Кваліфікаційний сертифікат** Серія та номер Форма трудових відносин 1 * назви посад, кваліфікаційних звань тощо, можуть відрізнятись від тих, що зазначені в п.1.2.1, якщо такий працівник має рівень відповідних знань та вмінь, що підтверджується досвідом роботи за відповідним напрямком для виконання робіт відповідно до вимог Додатку 1 до цієї ТД та планується бути задіяним Учасником для виконання договору. ** зазначається інформація про роботи (послуги) пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. 1.2.2. Копії документів, які підтверджують кваліфікацію працівників , що зазначена у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: документи (дипломи) про набуття певної спеціальності/професії та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/ або/посвідчення, або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, та/або тощо. 1.2.3. Копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (перша та остання сторінка, що містять записи) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про прийняття на роботу та/або про призначення, (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або цивільно-правовий договір, або інші документи. Учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Замовником здійснюється розгляд документів та інформація по п 1.2 лише по працівникам, визначених в мінімальних вимогах п. 1.2.1. Надані документи та інформація, що стосуються інших працівників, Замовником не приймається до уваги та не може бути підставою для визначення невідповідності кваліфікаційним вимогам та відхилення тендерної пропозиції Учасника. Аналіз тендерної пропозиції дає можливість встановити відсутність в її складі копій документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (перша та остання сторінка, що містять записи) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про прийняття на роботу та/або про призначення, (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або цивільно-правовий договір, або інші документи 3. Відповідно до п.1.3. Додлатку 2 до Тендерної документації Учасник надається в складі тендерної пропозиції: 1.3.1 Довідка, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо) Учасника, необхідних для виконання робіт, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Вимоги, щодо наявності в Учасника наступного обладнання/ МТБ/технологій: - Програмний комплекс «Автоматизований випуск кошторисів» - ПК АВК-5 та/або СТС-8 або інший сумісний з ним – не менше 1 робочого місця № з/п Найменування Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість одиниць 1 *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). 1.3.2. Учасник надає скан-копію(-ї) ліцензії(-й) програмного(-их) комплексу(-ів) (програмного забезпечення), в якому(-их) проводитиметься виконання робіт або інший аналогічний документ, що підтверджує володіння програмним(-ими) комплексом(-ами) (програмним забезпеченням). 1.3.3. Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. Замовником здійснюється розгляд документів та інформація по п 1.3. лише по обладнанню/ МТБ/технологій, визначеному Замовником у вимогах п. 1.3.1. Надані документи та інформація, що стосуються іншого обладнання/ МТБ/технологій, Замовником не приймається до уваги та не може бути підставою для визначення невідповідності кваліфікаційним вимогам та відхилення тендерної пропозиції Учасника. В складі Тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність оргтехніки та програмного забезпечення, яка містить інформацію про наявність у власності програмного забезпечення АВК-5 в кількості 3 шт. При розгляді Тендерної пропозиції Учасника встановлено відсутність скан-копії ліцензії(-й) програмного(-их) комплексу(-ів) (програмного забезпечення), в якому(-их) проводитиметься виконання робіт або інший аналогічний документ, що підтверджує володіння програмним(-ими) комплексом(-ами) (програмним забезпеченням). 3. Відповідно до п.3.4. Додатку 2 до Тендерної документації встановлено наступне: 3.4.1. Якщо Учасник не передбачає залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/ співвиконавця, то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт/надання послуг . 3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт/послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі виконання робіт/надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3.4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг повинен надати: 1)довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт /послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі виконання робіт/надання послуг . 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до виконання робіт/надання послуг від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію дозвільних документів (ліцензії та/або дозволу та/або декларації) субпідрядної організації на виконання робіт/надання послуг , визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання таких дозвільних документів (ліцензії та/або дозволу та/або декларації), завірені підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться. В складі пропозиції Учасника не надано документів та інформації про залучення чи незалучення субпідрядників/співвиконавців. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: - документи та інформацію, що підтверджують наявність в Учасника процедури закупівлі наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до умов п.1.1. Тендерної документації; - документи та інформацію, що підтверджують наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації відповідно до умов п.1.2.Тендерної документації; - документи та інформацію, що підтверджують наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до умов п.1.3. тендерної документації; - документи та інформацію про залучення чи незалучення субпідрядницків/співвиконавців, відповідно до п.3.4. Додатку 2 до Тендерної документації. Документи та інформація повинні бути подані з врахуванням зазначених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.