Закупівлю оголошено - 07-05-2025, 16:41. Дата останніх змін - 28-05-2025, 12:17

Витратні матеріали до оргтехніки

Витратні матеріали до оргтехніки ... Державна закупівля - UA-2025-05-07-012753-a Витратні матеріали до оргтехніки від замовника РІВНЕНСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" від 5/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-07-012753-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-07-015870-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-05-2025, 16:41
по 12-05-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-05-2025, 09:00
по 21-05-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Торги за правилами організатора
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
679453.43
679 453,43 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 397,27 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Одночасний
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Попередній етап:Ні
Замовник:РІВНЕНСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45182059 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Кожан
Телефон:+380969690601
E-mail:o.kozhan@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
33027, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Вишенського Івана, буд. 4
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Витратні матеріали до оргтехні ...
679 453,43 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Витратні матеріали до оргтехніки

1 713
штука
Україна Рівненська область Рівне Будівельників, 6
по 31-12-2025
30120000-6
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-05-2025 по 29-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, Рівне, Сагайдачного, 10, 33028, Лук'янчук Валерій Петрович
Остаточна пропозиція:
621 535,79 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-05-2025, 14:32

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-05-25, 12:29:45
24

Відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 2 до документації Учасник повинен надати: На підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає: Довідку у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації) за останні 3 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання: - копія договору; - копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их)). Оригінали або скан-копії листів-відгуків від організацій, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше 1-го). Учасник долучив договір поставки №12А330-1237-22 від 20.01.2022 року, в довідці про наявність аналогічного договору від 14.05.2025 року за №1/05 Учасник зазначив щодо дата укладення договору 20.02.2022 року. В інформаційному листі від 14.05.2025 року за №8/05 зазначено невірний ідентифікатор закупівлі. Відповідно до п.9 Розділу 2 Додатку 2 до документації учасник повинен надати: Відповідно до ч.2. ст. 44 Закону України від 06.02.2018 № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо учасник – юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Жодного з документів передбачених п.9 не було надано Учасником у своїй пропозиції. Просимо усунути зазначені невідповідності та долучити оформлені належним чином документи до пропозиції Учасника

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-05-25, 12:29:45
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-07-012753-a-b1
Номер договору:
РвФ/100/09/Р-НД-346/25
Дата підписання договору:
28-05-2025, 12:16
Строк дії договору:
з 28-05-2025 по 31-12-2025
621 535,79 UAH
Ціна договору
517 946,49 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Приватне підприємство "Рівне-опт-сервіс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
621 535,79 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-05-2025, 01:09:40
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 16:41:26
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено07-05-2025, 16:42:39
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 14:45:14
          Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Кошторис (розрахунок вартості)
            публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 16:41:26
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічний Видалено07-05-2025, 16:41:26
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 16:41:26
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 16:41:26
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 16:41:26
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 16:41:26
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 14:44:15
                  Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Технічний опис предмету закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 16:41:26
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 16:41:26
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ