Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 112 107,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 560,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
| ЄДРПОУ: | 33158337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ростислав Мевша |
| Телефон: | +380630209265 |
| E-mail: | rostislavmevsa@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме - Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Інформація відсутня. Просимо надати дану Довідку належну, дійсну з оновленими даними видану контролюючими органами шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: - Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю та всіх учасників підприємства, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Учасником надано інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на юридичну особу – «ТОВ КРІП-МЕТ» дата формування 11.06.2025 та керівника ДАЦЮК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ дата формування 11.06.2025. Однак відсутні Відомості на кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи - ОКОЛОТ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення дійсні та на кінцевих бенефіціарних власників. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Інформаційні довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі". Учасником надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на керівника ДАЦЮК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ станом на 11.06.2025 року. Витяги на кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи ОКОЛОТ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ – відсутній. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки про відсутність судимості бенефіціарному власнику. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: - Наказ про призначення головного бухгалтера. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель. -згідно пункту 21 Додатку 5, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Учасником надана Інформаційна довідка про перебування суб’єкта у процедурі банкрутства, дата формування 13.12.2024 року. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.