Закупівлю оголошено - 01-05-2025, 14:28. Дата останніх змін - 05-06-2025, 13:23

Послуги з проведення періодичного технічного огляду ліфтів за кодом ДК 021:2015 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань»

Послуги з проведення періодичного технічного огляду ліфтів за кодом ДК 021:2015 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань»... Державна закупівля - UA-2025-05-01-008453-a Послуги з проведення періодичного технічного огляду ліфтів за кодом ДК 021:2015 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" від 5/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-01-008453-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-01-010402-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-05-2025, 14:28
по 06-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-05-2025, 14:28
по 09-05-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-05-2025, 14:31
по 12-05-2025, 14:54

Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1300000
1 300 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
ЄДРПОУ:39611267 Досьє YouControl
Контактна особа:Березовчук Тетяна Миколаївна
Телефон:380989513598
E-mail:kptender@ukr.net
Місцезнаходження:
04214, Україна, Київська область,Київ, вул. Північна, 22
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з проведення періодичн ...
1 300 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-05-2025, 14:31
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення періодичного технічного огляду ліфтів за кодом ДК 021:2015 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань»

1
послуга
04214 Україна Київська область Київ Оболонський район
по 31-12-2025
71630000-3
Послуги з технічного огляду та випробовувань


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-05-2025 по 28-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 01054, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, будинок 52, офіс 11, 01054, Севериненко Вадим Андрійович
Остаточна пропозиція:
1 223 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 223 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-05-2025, 09:06
Період подачі оскарження:
по 01-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-05-25, 16:39:05
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції Згідно пункту 43 Постанови затвердженої Кабінетом Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.1.1 Додатку 6 до тендерної документації надано інформації та підтверджуючих документів щодо аналогічних договорів на загальний обсяг обстежених (чи оглянутих) ліфтів менше обсягу ліфтів, що потребують огляду згідно цієї закупівлі. 2. на виконання вимог п.п. 1.2.5 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації надана Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці Учасника, зареєстрована відповідним органом Держпраці, на такі види робіт: • роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Проте в наданій Декларації місцем виконання робіт підвищеної небезпеки не значаться адреси місцезнаходження об’єктів огляду. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.1.1 Додатку 6 до тендерної документації. 2. п.п. 1.2.5 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. виправити невідповідність у визначений п.1.1 Додатку 6 до тендерної документації спосіб. 2. надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці Учасника, зареєстровану відповідним органом Держпраці, на такі види робіт: • роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; в якій місцем виконання робіт підвищеної небезпеки значаться адреси місцезнаходження об’єктів огляду.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-05-25, 16:39:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-01-008453-a-b1
Номер договору:
33
Дата підписання договору:
04-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 04-06-2025 по 31-12-2025
1 223 800 UAH
Ціна договору
1 019 833,33 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-05-2025 по 10-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Путятинський, будинок 2, офіс 521, 522, 10002, Колісніченко Сергій Васильович
Остаточна пропозиція:
937 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
937 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 26-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 16-05-25, 12:58:03
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» ПРОТОКОЛ №21.21.21.2025 м. Київ «16» травня 2025 року уповноваженої особи Тетяни БЕРЕЗОВЧУК Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Послуги з проведення періодичного технічного огляду ліфтів за кодом ДК 021:2015 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-01-008453-a По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 13 червня 2025 року. По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 38 Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Особливостей. Головний фахівець з публічних закупівель КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» КЕП Тетяна БЕРЕЗОВЧУК

Кінцева дата розгляду пропозиції: 10-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-05-25, 08:25:16
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції Згідно пункту 43 Постанови затвердженої Кабінетом Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.1.1 Додатку 6 до тендерної документації надано інформації та підтверджуючих документів щодо аналогічних договорів на загальний обсяг обстежених (чи оглянутих) ліфтів менше обсягу ліфтів, що потребують огляду згідно цієї закупівлі. 2. на виконання вимог п.п. 1.2.3 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації надано сканкопію з оригіналу сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Проте не надано підтвердження проходження щорічного технічного нагляду (або наглядового аудиту) вказаної системи органом сертифікації/органом з оцінки відповідності. 3. на виконання вимог п.п. 1.2.6 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації надано довідку, складену за формою 1 і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність мінімального переліку обладнання, яке буде використовуватись для надання послуг за договором. Проте інформація, зазначена в довідці, не співпадає по деяким позиціям з інформацією у підтвердних документах, які надані на виконання вимог п.п. 1.2.8 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації, зокрема: інформація про господарську належність майна (власне/ орендоване/ залучене на умовах субпідряду) 4. на виконання вимог п.п. 1.2.9 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу або копії діючого свідоцтва (або атестата або сертифіката) повірки (чи калібрування) наступного обладнання (приладу/ установки/ пристрою/ апарату), які необхідні для виконання зазначених послуг та інформація про які наведена в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: вимірювачі радіусів №1; вимірювачі радіусів № 3. 5. на виконання вимог п.п. 1.2.10 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації надано сканкопію з оригіналу або копії діючого свідоцтва, виданого на ім’я учасника, на вимірювальну лабораторію, система керування вимірюванням якої відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012 (або ISO 10012). Проте наданий додаток до Свідоцтва не містить наступних об’єктів вимірювань: кабельні лінії, заземлювальні пристрої, електроустановки 6. на виконання вимог п.п. 1.3.3 п.1.3 Додатку 6 до тендерної документації не надано сканкопію карти умов праці 7. на виконання вимог п.п. 1.3.4 п.1.3 Додатку 6 до тендерної документації на працівників, які є експертами технічними з промислової безпеки з правом на проведення технічного огляду та/або експертного обстеження та які проводять огляди та випробування і вказані в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 6, не надано протокол(и) (або витяг(и) з протоколу(ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) 8. на виконання вимог п.п. 1.3.4 п.1.3 Додатку 6 до тендерної документації на працівників, які є експертами технічними з промислової безпеки з правом на проведення технічного огляду та/або експертного обстеження та які проводять огляди та випробування і вказані в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 6, не надано протокол(и) (або витяг(и) з протоколу(ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 0.00-1.02-08, НПАОП 0.00-1.80-18 9. на виконання вимог п.п. 1.3.4 п.1.3 Додатку 6 до тендерної документації не надано на ТОВ «Подільський НТЦ», ДП «Тернопільський експертно-технічний центр Держпраці» декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на відповідну діяльність проводити навчання з питань охорони праці ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.1.1 Додатку 6 до тендерної документації. 2. п.п. 1.2.3 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації. 3. п.п. 1.2.6 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації 4. п.п. 1.2.9 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації. 5. п.п. 1.2.10 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації 6. п.п. 1.3.3 п.1.3 Додатку 6 до тендерної документації 7. п.п. 1.3.4 п.1.3 Додатку 6 до тендерної документації 8. п.п. 1.3.4 п.1.3 Додатку 6 до тендерної документації 9. п.п. 1.3.4 п.1.3 Додатку 6 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. виправити невідповідність у визначений п.1.1 Додатку 6 до тендерної документації спосіб. 2. надати сканкопію з оригіналу сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Проте не надано підтвердження проходження щорічного технічного нагляду (або наглядового аудиту) щодо відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 органом сертифікації/органом з оцінки відповідності. 3. Надати виправлену довідку, складену за формою 1 і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність мінімального переліку обладнання, яке буде використовуватись для надання послуг за договором. 4. надати сканкопію з оригіналу або копії діючого свідоцтва (або атестата або сертифіката) повірки (чи калібрування) наступного обладнання (приладу/ установки/ пристрою/ апарату), які необхідні для виконання зазначених послуг та інформація про які наведена в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: вимірювачі радіусів №1; вимірювачі радіусів № 3. 5. виправити невідповідність у визначений п.п. 1.2.10 п.1.2 Додатку 6 до тендерної документації спосіб. 6. надати сканкопію карти умов праці 7. надати на працівників, які є експертами технічними з промислової безпеки з правом на проведення технічного огляду та/або експертного обстеження та які проводять огляди та випробування і вказані в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 6, протокол(и) (або витяг(и) з протоколу(ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) 8. надати на працівників, які є експертами технічними з промислової безпеки з правом на проведення технічного огляду та/або експертного обстеження та які проводять огляди та випробування і вказані в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.3.1 пункту 1.3 додатку 6, протокол(и) (або витяг(и) з протоколу(ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 0.00-1.02-08, НПАОП 0.00-1.80-18 9. надати на ТОВ «Подільський НТЦ», ДП «Тернопільський експертно-технічний центр Держпраці» декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на відповідну діяльність проводити навчання з питань охорони праці

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-05-25, 08:25:16

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
937 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
937 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-05-2025, 16:35:19
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 223 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 223 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-05-2025, 15:52:14
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 14:28:57
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 14:28:53
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 14:28:53
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 14:28:53
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 14:28:53
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 14:28:53
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              6. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              7. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт/надання послуг у обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у п. 47 Особливостей.
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення періодичного технічного огляду ліфтів за кодом ДК 021:2015 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-05-2025, 14:28:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка , 1.2.1. Чинний станом на дату розкриття тендерних пропозицій Атестат про акредитацію та додаток до Атестату (сфера акредитації органу з інспектування), виданий Національним Агенством з Акредитації України на ім’я Учасника, про те, що Учасник акредитований відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020 як орган з інспектування на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; (зокрема в сфері акредитації повинно бути в наявності такі види обладнання, як ліфти), який підтверджує можливість проводити роботи відповідно до Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 року «Порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». 1.2.2. Чинний станом на дату розкриття тендерних пропозицій Атестат про акредитацію та додаток до Атестату (сфера акредитації випробувальної лабораторії), виданий Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025 власної або залученої на підставі договору випробувальної лабораторії (сфера акредитації повинна містити, зокрема наступні об’єкти: ліфти і компоненти безпеки для ліфтів; неруйнівні методи контролю (візуально-оптичний метод (VT), ультразвуковий метод (UT), магнітопорошковий метод (MT), капілярний метод (PT)); механічні випробування). В разі надання Атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025 на залучену на підставі договору випробувальної лабораторії, в складі тендерної пропозиції додатково надається копія чинного відповідного договору. 1.2.3. Чинний станом на дату розкриття тендерних пропозицій та виданий на ім’я Учасника сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015). Також Учасник повинен надати підтвердження проходження щорічного технічного нагляду (або наглядового аудиту) вказаної системи органом сертифікації/органом з оцінки відповідності (у разі якщо станом на дату розкриття тендерних пропозицій повинен бути проведений щорічний технічний нагляд (або наглядовий аудит)) 1.2.4. Чинний станом на дату розкриття тендерних пропозицій та виданий на ім’я Учасника сертифікат відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018). Також Учасник повинен надати підтвердження проходження щорічного технічного нагляду (або наглядового аудиту) вказаної системи органом сертифікації/органом з оцінки відповідності (у разі якщо станом на дату розкриття тендерних пропозицій повинен бути проведений щорічний технічний нагляд (або наглядовий аудит)) 1.2.5. Діючий(і) Дозвіл(оли), виданий(і) на ім’я Учасника уповноваженим органом у відповідності до Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 на виконання робіт підвищеної небезпеки (або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці Учасника, зареєстрована відповідним органом Держпраці, та в якій місцем виконання робіт підвищеної небезпеки значаться адреси місцезнаходження об’єктів огляду) на такі види робіт: • роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра • технічний огляд, випробування (неруйнівний контроль: візуально-оптичний контроль (VT), ультразвуковий (UT), магнітопорошковий контроль (MT), капілярний контроль (PT); руйнівний контроль: вимірювання твердості, механічні випробування, металографічні дослідження), експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: - ліфти. 1.2.6. Довідку, складену за формою 1 і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність мінімального переліку обладнання, яке буде використовуватись для надання послуг за договором. Мінімальна номенклатура та кількість обладнання наведена у формі 1. Форма 1 Довідка про мінімальний перелік обладнання, що буде використовуватись для надання послуг з технічного огляду та випробовувань № п/п Найменування обладнання та технологій Вимоги до кількості, штук (не менше) Марка (тип) Заводський номер Господарська належність майна (власне/ орендоване/ залучене на умовах субпідряду) 1. Комплект візуально-оптичного контролю з мінімальним складом приладів: - штангенциркуль з глибиноміром 1 - мікрометр 1 - універсальний шаблон зварювальника 1 - вимірювачі радіусів №1 1 - вимірювачі радіусів № 3 1 - лінійка вимірювальна довжиною не менше 150 мм 1 - рулетка вимірювальна довжиною не менше 3 м 1 - набір щупів пелюсткових щілинних або аналог 1 2. Товщиномір металу ультразвуковий 1 3. Дефектоскоп металу ультразвуковий 1 4. Комплект для проведення кольорової дефектоскопії 1 5. комплект для проведення магнітопорошкової дефектоскопії 6. Твердомір динамічний, або ультразвуковий, або комбінований 1 Примітки: У випадку наявності у Учасника більшої кількості обладнання, або обладнання додаткової номенклатури, яке Учасник планує залучати при наданні послуг, Учасник має право зазначити дане обладнання у таблиці. ___________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника чи уповноваженої особи учасника 1.2.7. Довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність власного або залученого* офісу або виробничого приміщення (виробничої бази або складу), із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*), місця розташування, площі та про строк користування (у разі оренди (або позички) вказати найменування орендодавця (або позичкодавця), код його ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків. На вказане (-і) в довідці приміщення (склад або офіс або виробниче приміщення) необхідно надати в складі тендерної пропозиції сканкопію з оригіналу або копії зареєстрованої в ДСНС або її територіальному органі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. 1.2.8. Оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення* кожної позиції обладнання та/або приладів та іншої матеріально технічної бази, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог підпунктів 1.2.6. та 1.2.7. пункту 1.1. цього додатку (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів за формою NОЗ-1 або інвентарна картка обліку основних засобів за формою NОЗ-6, або і нвентарний список основних засобів за формою NОЗ-9, або видаткова накладна, або свідоцтво про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або договір** оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір** про надання послуг або договір** про користування, або інший договір**). (у випадку, якщо обладнання та/або прилади та інша матеріально технічна база є власністю субпідрядної організації або залученими субпідрядною організацією, яка залучається до виконання робіт, підтверджуючі документи, перелічені в цьому підпункті надаються від субпідрядної організації.). Документи, що підтверджують право власності або залучення* повинні містити інформацію про модель обладнання та/або приладу щодо яких вони підтверджують право власності або залучення (не стосується документів, що підтверджують право власності або залучення виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу та/або офісу). * Залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається Учасником для виконання договору про закупівлю на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або на підставі іншого договору. ** Документи мають бути діючими на дату розкриття тендерних пропозицій. 1.2.9. Обладнання (прилад/установка/пристрій/апарат) повинні бути повіреними (чи каліброваними) у відповідному науковому метрологічноу центрі, або державному підприємстві, яке належить до сфери управління Міністерства економіки України та провадить метрологічну діяльність, або повірочною (чи калібрувальною) лабораторією, яка уповноважується або уповноважена на проведення повірки (або калібрування). На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати сканкопію з оригіналу або копії діючого свідоцтва (або атестата або сертифіката) повірки (чи калібрування) обладнання (приладу/ установки/ пристрою/ апарату), які необхідні для виконання зазначених послуг та інформація про які наведена в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1.2.10. Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність у Учасника власної електротехнічної (або вимірювальної) лабораторії для проведення вимірювань устатковання напругою, система керування вимірюванням якої повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012 (або ISO 10012). На підтвердження інформації в довідці надати в складі тендерної пропозиції сканкопію з оригіналу або копії діючого сертифікату (або свідоцтва), виданого на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), з додатком де повинно бути зазначені наступні об’єкти вимірювань: - кабельні лінії, заземлювальні пристрої, електроустановки 1.2.11. Сканкопія з оригіналу або копії чинного договору Учасника про страхування відповідальності перед третіми особами за класом страхування 13 відповідно до статті 4 Закону України «Про страхування» 1.2.12. Надати довідку, в довільній формі, щодо включення Учасника до інформаційного переліку експертних організацій, що проводять експертне обстеження, технічний огляд (випробування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, оприлюдненого на вебсайті Держпраці відповідно до вимог наказу Міністерства економіки України від 27.11.2023 № 17954.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ