Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2025, 00:00
Закупівля здійснюється на виконання заходів згідно з пунктом 5.1.1.1. Розділу 5 Інвестиційної програми товариства на 2025 рік
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 240 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Михайло Булина |
| Телефон: | +380312619861 |
| E-mail: | vspz1@zakarpat.energy |
| Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,Ужгородський р-н, село Оноківці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 57 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Замовником під час розгляду документів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТТ-АЛЬФА", поданих у складі тендерної пропозиції, на участь в закупівлі «Роботи по будівництву волоконно-оптичної ліній зв’язку для ПрАТ «Закарпаттяобленерго»: «ВОЛЗ Ужгородська філія – Укртелеком»», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно Додатку №4 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати в тому числі наступні документи: 1) «1.3.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). В довідці повинно бути зазначено наступну інформацію: назва організації (контрагента), ідентифікаційний код в ЄДРПОУ, юридична адресу; предмет договору, номер та дата договору, сума договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є виконання робіт по будівництву ліній зв’язку з виконанням робіт на комунікаційних мережах за технологією ВОЛЗ /виконання робіт по прокладанню волоконно - оптичного кабелю, обсягом не менше 2,5 км.» Замовником виявлено, що надана Учасником «Довідка про виконання аналогічних робіт предмету закупівлі» не містить в повному обсязі інформацію, що вимагалась Замовником, а саме: відсутня сума договору та e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. 2) «1.3.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (якщо договір укладено із ПрАТ «Закарпаттяобленерго», то Учасник не надає такий лист , Замовник самостійно перевіряє таку інформацію).» Замовником виявлено, що надана Учасником довідка від 14.01.25 за вих. №21G-712-28 не містить в повному обсязі інформацію, що вимагалась Замовником, а саме: не конкретизовано реквізити договору. 3) «5.1 Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником ,а саме такі документи, як: Договірна ціна.» Замовником виявлено, що Учасник не надав відповідний документ. 4) «6.3. Для платників ПДВ — скан-копія свідоцтва платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість. 6.4. Для платників єдиного податку - скан-копія свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку.» Замовником виявлено, що Учасник не підтвердив документально приналежність до відповідної системи оподаткування Отже, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно розмістити: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). В довідці повинно бути зазначено наступну інформацію: назва організації (контрагента), ідентифікаційний код в ЄДРПОУ, юридична адресу; предмет договору, номер та дата договору, сума договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. 2) лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (якщо договір укладено із ПрАТ «Закарпаттяобленерго», то Учасник не надає такий лист , Замовник самостійно перевіряє таку інформацію). 3) Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником ,а саме такі документи, як: Договірна ціна. 4) Учасник повинен документально підтвердити приналежність до відповідної системи оподаткування: « Для платників ПДВ — скан-копія свідоцтва платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість » або «Для платників єдиного податку - скан-копія свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.