Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 181 375 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 101 813,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ключка Ірина |
| Телефон: | 380503661698 |
| E-mail: | kliuchka.i.o@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
3 |
Під час детального вивчення документів тендерної пропозиції учасника виникла необхідність додаткової перевірки відомостей та документів, які були надані учасником у складі тендерної пропозиції
За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимоги встановленій в п.1.2. Додатку №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції копію листа-відгуку на виконання договору надано договір №16/163 від 17 травня 2023 року, натомість п.п. 1.3. п.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надання відсканованого оригіналу листа-відгуку від контрагента. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Надати відсканований оригінал листа-відгука від контрагента до договіру №16/163 від 17 травня 2023 року або надати інформацію та документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам встановленим в Додатку 1 до тендерної документації Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.