Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 28 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 140 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ РІЧКОВИХ ПОРТІВ" |
| ЄДРПОУ: | 33404067 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://arport.com.ua |
| Контактна особа: | Блажевич Ірина Анатоліївна |
| Телефон: | 380674066373 |
| E-mail: | TENDER@ARPORT.COM.UA |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Оводова Миколи, будинок 64 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Є необхідність відмінити відкриті торги на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: порушення строків внесення змін до тендерної документації та продовження строку для подання тендерних пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-09-2025, 00:00
Період оскарження:
з 25-08-2025, 16:28 по 05-09-2025, 00:00
Документи:
Під час розгляду пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНДАРТГРУП" код ЄДРПОУ: 43456072 було виявлено наступні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: на тендерну пропозицію та електронні документи окремо не накладений саме кваліфікований електронний підпис (КЕП). Згідно Листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно п1. Розділу III Тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник накладає кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис та/або КЕП). Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) тендерна пропозиція учасника має бути із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти КЕП (тип підпису якого «кваліфікований») на тендерну пропозицію в цілому, а також надати всі документи, які були надані на вимогу Додатку 1 до тендерної документації, оформлені згідно вимог тендерної документації. Якщо на виправлення невідповідностей учасник надає ще й нові електронні документи, вони також мають бути оформлені згідно вимог тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: не накладений КЕП на електронні документи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п 1 Розділу III Тендерної документації: Учасник накладає кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис та/або КЕП). Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накладання електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому та на кожен такий електронний документ окремо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти КЕП (тип підпису якого «кваліфікований») на кожен окремий електронний документ (який не є сканованою копією оригіналу), який був поданий в тендерній пропозиції та вимагався згідно Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: невідповідність зазначеного номеру Сертифікату суб’єкта оціночної діяльності від 23.02.2023р. №115/23 в Довідці щодо інформації про учасника закупівлі номеру Сертифікату наданого на підтвердження та зазначеного в Державному реєстрі «Суб’єкт оціночної діяльності». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації: 1.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, які є предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою відповідно Додатку 1.1. до Додатку 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, в якій міститься інформація щодо учасника закупівлі, а саме: - про суб’єкта оціночної діяльності. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку за формою відповідно Додатку 1.1. до Додатку 1 до тендерної документації з вірним номером Сертифікату суб’єкта оціночної діяльності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.