Закупівлю оголошено - 09-04-2025, 17:00. Дата останніх змін - 11-06-2025, 18:02

Послуги у сфері метрології

Послуги у сфері метрології... Державна закупівля - UA-2025-04-09-013656-a Послуги у сфері метрології від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 4/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-09-013656-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-009452-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 17:00
по 26-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 17:00
по 29-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
337268.12
337 268,12 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 372,68 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Монаку Валерія Валеріївна
Телефон:380487102023
E-mail:movv@ods.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги у сфері метрології (По ...
337 268,12 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги у сфері метрології

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
71630000-3
Послуги з технічного огляду та випробовувань


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-04-2025 по 28-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, м.Одеса, вул.Чорноморська, 10, 65014, Давтян Геворг Деренікович
Остаточна пропозиція:
326 940,71 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-05-2025, 08:27
Період подачі оскарження:
по 01-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 05-05-25, 09:45:25
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 28-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-05-25, 16:00:31
24

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог пп.2.3.7. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надано довідку №426-26/30 від 28.04.2025 року, яка не містить наступну підтверджуючу інформацію: - не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); - не відноситься до юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 1.2. На виконання вимог п.2.4. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надано Опис предмета закупівлі № 423-26/30 від 28.04.2025 року, в описі якого Учасник не зазначив адресу Виконавця, відповідно до якої буде здійснюватися передача засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ) при наданні послуг на території Виконавця та прийом їх після надання послуг. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.3. На виконання вимог пп. 1.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надана Довідка з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору № 428-26/30 від 28.04.2025 року, у якій Учасник обов'язково мав зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Але в порушення вимог пп. 1.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації, у вищенаведеній довідці Учасник не зазначив контактний номер телефону контрагента за наданим аналогічним договором № МД-431 від 15.04.2024 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пп.2.3.7. п.2.3. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до п.2.4. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.3. Відповідно до пп. 1.1 р.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Згідно з вимогою пп.2.3.7. п.2.3. Розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації надати довідку у повному обсязі. 3.2. В Описі предмета закупівлі зазначити адресу Виконавця, відповідно до якої буде здійснюватися передача засобів вимірювальної техніки при наданні послуг на території Виконавця та прийом їх після надання послуг, при цьому не змінюючи предмет закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. 3.3. Надати довідку з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, яка буде містити інформацію про контактний номер телефону контрагента за наданим аналогічним договором № МД-431 від 15.04.2024 року.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-05-25, 16:00:31
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-09-013656-a-b1
Номер договору:
3763-В-ОДФ-25
Дата підписання договору:
10-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-06-2025 по 31-12-2025
326 940,71 UAH
Ціна договору
272 450,59 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
326 940,71 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-04-2025, 09:34:15
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
довідка викон зобов.pdf, Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
Доказ:
Документ
згода.pdf, Форма письмової згоди Учасника
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
аналог договір.pdf, Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено09-04-2025, 17:00:24
    Тендерна документація
    публічний Видалено09-04-2025, 17:00:24
    Тендерна документація
    публічний Видалено09-04-2025, 17:00:24
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 14:05:03
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 14:05:03
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 14:05:04
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 14:05:04
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 14:05:05
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 14:05:05
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено09-04-2025, 17:00:31
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 14:05:29
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:00:24
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:00:24
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічний Видалено09-04-2025, 17:00:24
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 14:05:04
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей , Учасником надається довідка в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей , Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 1.1.1.docx, Інформація про субпідрядника/співвиконавця , У разі, якщо учасник планує залучати спроможності іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про кожного такого суб’єкта господарювання - субпідрядника, (в довідці обов’язково зазначити: повне найменування та місцезнаходження Субпідрядника/Співвиконавця, код ЄДРПОУ/ІПН Субпідрядника/Співвиконавця; інформацію про види послуг , які планується доручити субпідряднику та про наявність у Субпідрядника/Співвиконавця дозволу або ліцензії на виконання робіт/послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України). Зразок довідки наведений у додатку 1.1.1 до тендерної документації. У разі залучення такого суб’єкта господарювання як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. У разі не надання учасником вищезазначеної інформації, цей факт буде розцінено як декларування: - не залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг або - залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  3. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  91
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Додаток 4 до тендерної документації.docx, Форма письмової згоди Учасника , Форма письмової згоди Учасника Ми, _________________(найменування Учасника), підтверджуємо наступне: 1. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг: Послуги у сфері метрології (Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 -71630000-3 ) ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Проєктом договору відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації. 2. До акцепту нашої пропозиції, Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором. 3. Ми погоджуємося дотримуватися умов нашої тендерної пропозиції протягом 91 (дев’яносто одного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і замовник може прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю послугу будь-який час до закінчення зазначеного терміну. 4. Ми погоджуємося з умовами, що замовник може відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації, та розуміємо, що замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. 5. Якщо буде прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг, ми зобов'язуємося укласти Договір про закупівлю відповідно до вимог замовника, цієї тендерної документації та умов тендерної пропозиції у строк, визначений законодавством. 6. Цим підписом засвідчуємо свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією документацією.
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги у сфері метрології (Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015 -71630000-3 )
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 17:00:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям , Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним(и) договором(и) вважаються договір(и), щодо надання послуг з проведення повірки засобів вимірювальної техніки. Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ