Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 145 110 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 725,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
| ЄДРПОУ: | 20077720 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.naftogaz.com |
| Контактна особа: | Ольга Науменко |
| Телефон: | +380445863808 |
| E-mail: | naumenkoov@naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6 |
2 |
ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником ТОВ "ІТ КЛІН" у складі своєї тендерної пропозиції надано файл «ЦПХ верхолази.pdf.p7s», який містить Договір цивільно-правового характеру № 01-04/2 від 01.04.2025р. (укладений між ТОВ «ІТ КЛІН» та Фізичною особою Пятько І.В.) та Договір цивільно-правового характеру № 01-04/1 від 01.04.2025р. (укладений між ТОВ «ІТ КЛІН» та Фізичною особою Рудниченко Р.Г.) (далі – Договори): 1) Зазначені строки дії, за цими договорами, менші ніж період надання послуг відповідно умов тендерної документації, а саме до 31.10.2025р. (п.3.1 Договорів), що не відповідає вимогам п.4.2 Додатку 2 тендерної документації Замовника «скан-копії цивільно-правових договорів/угод, які МАЮТЬ БУТИ УКЛАДЕНИМИ НА ВЕСЬ ПЕРІОД надання послуг Замовнику». Відповідно п.4 Розділу І тендерної документації та відповідно п.9.1 проекту договору (Додаток 5 тендерної документації): строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) становить до 30 листопада 2025 року (включно). 2) Також при розгляді Договору цивільно-правового характеру № 01-04/1 від 01.04.2025р., який укладений між ТОВ «ІТ КЛІН» та Фізичною особою Рудниченко Р.Г., було виявлено відсутність підпису з боку Виконавця (Рудниченко Р.Г). Відповідно п.3.1 цього договору “Даний Договір починає діяти з моменту його підписання Сторонами …”. Виходячи з цього, договір є не укладеним. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно пп.4.2 Додатку 2 та п.2 Додатку 3 тендерної документації учасник надає Скан-копії документів, що засвідчують наявність трудових відносин між фахівцями та Учасником, відносно кожного фахівця якого буде залучено до надання послуг; у разі залучення Учасником до надання послуг фахівців за цивільно-правовими договорами/угодами - скан-копії цивільно-правових договорів/угод, які мають бути укладеними на весь період надання послуг Замовнику. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) надати Скан-копії документів, що засвідчують наявність трудових відносин між фахівцями та Учасником, відносно КОЖНОГО ФАХІВЦЯ якого буде залучено до надання послуг; у разі залучення Учасником до надання послуг фахівців за цивільно-правовими договорами/угодами - скан-копії цивільно-правових договорів/угод, які МАЮТЬ БУТИ УКЛАДЕНИМИ НА ВЕСЬ ПЕРІОД надання послуг Замовнику, а саме до 30.11.2025 (включно). 2) відповідно до вимог чинного законодавства та умов Договору цивільно-правового характеру № 01-04/1 від 01.04.2025р., надати скан-копію укладеного договору, підписаного ОБОМА Сторонами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.