Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 189 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 945 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій Поліщук |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | alexbmw220@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не наданий оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за встановленою у підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації формою.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - надана довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору не містить інформацію про контактну особу контрагента із зазначенням номеру телефону та суму аналогічного договору, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: наданий аналогічний договір не в повному обсягу (відсутній додаток до договору, якій відповідно до п.1.2., 3.1., 4.1., 5.1., 5.2., є невід’ємною частиною договору); надана копія видаткової накладної не завірена належним чином учасником та не є оригіналом, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема магазину або складу у м. Одесі або в радіусі не більше ніж 10 км від м. Одеса (власних або на договірних засадах тощо; із зазначенням найменування, адреси, контактного телефону), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі, чим порушено вимоги підпункту 1.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал інформаційної довідки, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання, чим порушено вимоги підпункту 1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - не наданий гарантійний лист від Учасника, про те, що товар при постачанні буде супроводжуватись сертифікатом відповідності (якості) на Товар або паспорту (посвідчення) якості, або іншим документом, що підтверджує якість та походження Товару, номер партії, дату його виробництва, підприємство-виробника та його переклад українською мовою (для товару іноземного виробництва), чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - надати довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за встановленою у підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації формою. - надати документи що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: скан-копію або копію, завірену Учасником, договору, який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, документи про його виконання (видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару тощо). - надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема магазину або складу у м. Одесі або в радіусі не більше ніж 10 км від м. Одеса (власних або на договірних засадах тощо; із зазначенням найменування, адреси, контактного телефону), необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі. - надати оригінал інформаційної довідки, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання. - надати гарантійний лист від Учасника, про те, що товар при постачанні буде супроводжуватись сертифікатом відповідності (якості) на Товар або паспорту (посвідчення) якості, або іншим документом, що підтверджує якість та походження Товару, номер партії, дату його виробництва, підприємство-виробника та його переклад українською мовою (для товару іноземного виробництва).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.