Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 80 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3002 НГУ |
| ЄДРПОУ: | 08682683 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савчук Роман |
| Телефон: | +380322634214 |
| E-mail: | r.savchuk@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79060, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів |
4 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідність в документах, подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: документи по списку згідно Додатку №1 Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації подані не в повному обсязі та потребують уточнення, а саме: відсутній акт обстеження потужності Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022 р. виданого на Учасника процедури. Також відсутній лист-роз’яснення в до-вільній формі, в якому б зазначались законодавчі підстави ненадання від-повідних документів (які б вказували на те, що Учасник не зобов’язаний їх надавати); відсутні медичні книжки з відміткою про проходження медичного огляду на водіїв, які будуть задіяні для належного прийому-передачі то-вару предмету закупівлі. Також відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, в якому б зазначались законодавчі підстави ненадання відповідних документів (які б вказували на те, що Учасник не зобов’язаний їх надавати); відсутній відповідний документ, що підтверджує право користування (володіння/розпорядження/оренда/послуги перевезення) Учасником автотранспорту, що буде задіяний для перевезення предмету закупівлі (для Замовника це важливо, адже незрозуміло яким чином буде здійснюватися поставка товару, і чи товар буде доставлений своєчасно ); відсутній договір із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення з відповідними документами, а саме акт/довідка про проведення дезінфекції, дезінсек-ції, дезодорації складського приміщення. Також відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, в якому б зазначались законодавчі підстави ненадання відповідних документів (які б вказували на те, що Учасник не зобов’язаний їх надавати); відсутній акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого на ім’я Учасника процедури. Також відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, в якому б зазначались законодавчі підстави ненадання відповідних документів (які б вказували на те, що Учасник не зобов’язаний їх надавати); У довідка про наявність належного обладнання та матеріально – технічної бази для здійснення поставки товарів не вказано жодної інформації. Те саме і в довідці про наявність кваліфікованого персоналу який необхідний для постачання товару (ми не вимагали штатний розпис, чи довідку з посадами, дипломами та стажем працівників, однак маємо розуміти чи в силах Учасника здійснити постачання товару).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.