Закупівлю оголошено - 03-03-2025, 16:00. Дата останніх змін - 15-04-2025, 10:37

«Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)

«Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:502... Державна закупівля - UA-2025-03-03-010253-a «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) від замовника Оноківська сільська рада від 3/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-03-010253-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-03-012620-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-03-2025, 16:00
по 12-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-03-2025, 16:00
по 15-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-03-2025, 15:38
по 17-03-2025, 16:01

Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
9989510.01
9 989 510,01 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:99 895,10 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:299 685,30 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Оноківська сільська рада
ЄДРПОУ:04350168 Досьє YouControl
Сайт:https://onokivska-gromada.gov.ua/
Контактна особа:Володимир Неймет
Телефон:+380312739844
E-mail:zakupivli.onok.oth@gmail.com
Місцезнаходження:
89412, Україна, Закарпатська область,с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Послуги з утримання мережі ву ...
9 989 510,01 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-03-2025, 15:38
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:03-03-2025, 16:01:02
    Інший
    публічний Видалено03-03-2025, 16:01:02
    Інший
    публічний Видалено03-03-2025, 16:01:02
    Інший
    публічний Видалено03-03-2025, 16:01:02
    Інший
    публічний Видалено03-03-2025, 16:01:02
    Інший
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:53:27
    Інший
    публічний Видалено07-03-2025, 14:53:27
    Інший
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:53:32
    Інший
    публічний Видалено07-03-2025, 14:53:33
    Інший
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:53:33
    Інший
    публічний Видалено07-03-2025, 14:53:34
    Інший
    публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 16:28:20
    Інший
    публічний Видалено10-03-2025, 16:28:19
    Інший
    публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 16:28:20
    Інший
    публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 16:32:56
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 20-03-2025 по 18-04-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Харківська область, село Кам'яна Яруга, , , Фесенко Віктор Геннадійович
      Остаточна пропозиція:
      9 866 008,04 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      9 866 008,04 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      01-04-2025, 14:10
      Період подачі оскарження:
      по 07-04-2025, 00:00

      Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

      Дата публікації: 27-03-25, 20:34:32
      Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

      ОНОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «27» березня 2025р. № 12/03 с.Оноківці Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" (далі — Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-03-010253-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 17.04.2025 включно. По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 38 Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Особливостей. Уповноважена особа з питань проведення процедур закупівель Володимир НЕЙМЕТ

      Кінцева дата розгляду пропозиції: 18-04-25, 00:00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 31-03-25, 07:29:26
      24

      ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою «31» березня 2025р. № 14/03 с.Оноківці Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-03-010253-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження зазначеної у довідці інформації необхідно надати: Інформаційну довідка за формою таблиці 3 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, у кількості не менше двох. *У розумінні до п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», скановані копії договорів та актів виконаних робіт (наданих послуг) по договорам вказаним у довідці відповідно до пункту 3 таблиці Додатку 1. (Якщо актів виконаних робіт (наданих послуг) по даному договору більше трьох, то надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт (наданих послуг) із зазначенням суми. В цьому разі надається тільки копії трьох актів з реєстру до даного договору). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», також Учасником на підтвердження інформації зазначеної у довідці надано сканкопії договорів з додатками та додатковими угодами. На підтвердження виконання зазначених договорів Учасником надано Довідки про вартість будівельних робіт за формою КБ-3 та акти виконаних робіт за формою КБ-2в. Учасником зазначено у довідці інформацію про наявний досвід згідно договору СП/51-24/5 від 10.07.2024р укладений з ТОВ «Лайт Енерджі Системс», договір діючий, в якому йдеться про те, що Учасник є субпідрядником, а ТОВ «Лайт Енерджі Системс» є генпідрядником, про те хто є замовником і чи є даний договір укладений у розумінні до п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» жодної інформації не зазначено. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження виконання зазначених договорів у довідці, а саме інформацію про те, що зазначений договір є укладений у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інші документи, що підтверджують відносини. Також встановлено, що Для документального підтвердження кваліфікації працівників також необхідно надати: 1. Копії посвідчень, які підтверджують проходження навчання та знання нормативно-правових актів з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті та протоколи або виписку з протоколу відповідних атестаційних комісій; 2. Копії посвідчень, які підтверджують проходження навчання та знання нормативно-правових актів з питань охорони праці щодо правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та протоколи або виписку з протоколу відповідних атестаційних комісій; 3. Копії посвідчень з допуску до роботи в електроустановках електромонтерів, (група з електробезпеки ІІІ до 1000 В) та протоколи або виписку з протоколу відповідних атестаційних комісій; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та документи, що підтверджують трудові відносини, а також документи та інформацію, що зазначені в пунктах 1-3. Учасником надано всі необхідні протоколи про перевірку знань на підприємстві. Однак у відповідності до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. У протоколах є зазначені члени комісії Бурдюгов Д.О. та Шульга В.М., але інформації про те, що вони є працівниками Учасника і пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці, не має жодної. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати уточнену інформацію згідно вимог встановлених тендерною документацією, про вищезазначених осіб та як таких що мають право бути членами комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою. 3. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. До відомостей включається тільки те обладнання та матеріально-технічна база (машин, механізмів тощо), що буде використовуватися при наданні послуг та буде відображена у розрахунках договірної ціни. Обов’язковим є наявність автотранспортного засобу для забезпечення можливості проводити постійний моніторинг стану об’єктів вуличного освітлення та можливості, в разі потреби, протягом двох годин виїхати на місце для усунення аварії (пошкодження ліній), а також автовишки, автокрану або крану-маніпулятора. Для власного обладнання Учасник повинен надати підтверджуючі документи: копії свідоцтв про реєстрацію. У разі відсутності власного обладнання та використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням (свідоцтва про реєстрацію, договір оренди, договір про співпрацю, договір користування чи договір про надання послуг (або інші документи) з усіма додатками і додатковими угодами, на підставі яких учасник користується обладнанням, які є діючими на момент подання пропозиції учасником та мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. Якщо строк договору оренди (договору про співпрацю та/або договору користування та/або договору про надання послуг тощо) менше строку договору про закупівлю, Учасник повинен отримати від Орендодавця лист-гарантію за підписом керівника і печаткою, щодо продовження відповідного договору на строк, необхідний для повного виконання договору про закупівлю робіт та завантажити його у складі своєї тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» та документи, що підтверджують право власності, право користування, право володіння. Однак, Учасником у довідці не зазначено конкретно який транспортний засіб є автовишкою, також Учасником не надано копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що дало б змогу визначити який саме транспортний засіб є автовишкою, а також у складі документів пропозиції учасника не надано актів прийому передачі транспортних засобів згідно договорів укладених з ФО Тунік А.В. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати документи та уточнену інформацію, що підтверджують наявність автовишки, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують право власності у орендодавців з інформацію про встановлене спецобладнання та акти прийому передачі транспортних засобів згідно договорів укладених з ФО Тунік А.В.. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій протягом 24годин ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань проведення процедур закупівель _____________ підпис Володимир НЕЙМЕТ

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-04-25, 07:29:26
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-03-03-010253-a-a1
      Номер договору:
      127
      Дата підписання договору:
      14-04-2025, 10:33
      Строк дії договору:
      з 14-04-2025 по 31-12-2026
      9 866 008,04 UAH
      Ціна договору
      8 221 673,37 UAH
      Ціна договору без ПДВ
      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "УЖ-СТРОЙ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 17-03-2025 по 25-03-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, село Тарнівці, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 31, 89420, Тетяна Жидкова
      Остаточна пропозиція:
      7 397 816,42 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      7 397 816,42 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Період подачі оскарження:
      по 26-03-2025, 00:00

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВ "УЖ-СТРОЙ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      7 397 816,42 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      7 397 816,42 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      14-03-2025, 18:34:05
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення підтверджується, що
      Забезпечення виконання договору
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      10
      Форма забезпечення:
      3. Забезпечення тендерних пропозицій
      Учасник підтверджує, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність в Учасника матеріально-технічної бази
      Доказ:
      Документ
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      Пропозицію подав:
      ТОВ "ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      9 866 008,04 UAH, з ПДВ
      Первинна пропозиція:
      9 866 008,04 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      14-03-2025, 09:29:55
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення підтверджується, що
      Забезпечення виконання договору
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      10
      Форма забезпечення:
      3. Забезпечення тендерних пропозицій
      Учасник підтверджує, що
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність в Учасника матеріально-технічної бази
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено03-03-2025, 16:03:18
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено07-03-2025, 15:02:20
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 16:34:54
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:03-03-2025, 16:01:02
            Інший
            публічний Видалено03-03-2025, 16:01:02
            Інший
            публічний Видалено03-03-2025, 16:01:02
            Інший
            публічний Видалено03-03-2025, 16:01:02
            Інший
            публічний Видалено03-03-2025, 16:01:02
            Інший
            публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:53:28
            Інший
            публічний Видалено07-03-2025, 14:53:28
            Інший
            публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:53:29
            Інший
            публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:53:27
            Інший
            публічний Видалено07-03-2025, 14:53:27
            Інший
            публічний Видалено07-03-2025, 14:53:30
            Інший
            публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 16:28:15
            Інший
            публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 16:28:16
            Інший
            публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 16:28:17
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:03-03-2025, 16:01:02
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:03-03-2025, 16:01:02
                Критерії прийнятності
                публічний Видалено03-03-2025, 16:01:02
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 14:53:27
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 16:28:14
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 16:28:16
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Дата архівування:
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020року № 2628), наведеною в Додатку 8 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 299 685,30грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку - гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2 із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Замовник залишає за собою право звернутися до банку щодо підтвердження наданих документів та інформації. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Оноківська сільська рада Місцезнаходження Замовника: с.Оноківці, вул.Головна, 59, Ужгородського району, Закарпатської області Код ЄДРПОУ: 04350168 IBAN № UA 878201720355169060011042485 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-03-2025, 16:28:22
                  Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 8 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 299 685,30грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Оноківська сільська рада Місцезнаходження Замовника: с.Оноківці, вул.Головна, 59, Ужгородського району, Закарпатської області Код ЄДРПОУ: 04350168 IBAN № UA 878201720355169060011042485 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:37
                  Дата архівування: 10-03-2025, 16:28:22
                  Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 8 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 299 685,30грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Оноківська сільська рада Місцезнаходження Замовника: с.Оноківці, вул.Головна, 59, Ужгородського району, Закарпатської області Код ЄДРПОУ: 04350168 IBAN № UA 878201720355169060011042485 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:35
                  Дата архівування: 07-03-2025, 14:53:37
                  2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Забезпечення виконання договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Замовник згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від Переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми забезпечення виконання договору в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р IBAN UA 878201720355169060011042485 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, одержувач - Оноківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області; місцезнаходження: 89412, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Оноківці, вул. Головна, 59; код ЄДРПОУ – 04350168.
                  Форма забезпечення
                  Іншій формі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Замовник згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від Переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми забезпечення виконання договору в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р IBAN UA 878201720355169060011042485 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, одержувач - Оноківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області; місцезнаходження: 89412, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Оноківці, вул. Головна, 59; код ЄДРПОУ – 04350168.
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  10
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Замовник згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від Переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми забезпечення виконання договору в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р IBAN UA 878201720355169060011042485 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, одержувач - Оноківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області; місцезнаходження: 89412, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Оноківці, вул. Головна, 59; код ЄДРПОУ – 04350168.
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:35
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Замовник згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від Переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми забезпечення виконання договору в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р IBAN UA 878201720355169060011042485 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172, одержувач - Оноківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області; місцезнаходження: 89412, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Оноківці, вул. Головна, 59; код ЄДРПОУ – 04350168.
                  Форма забезпечення
                  Іншій формі
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:35
                  Дата архівування: 07-03-2025, 14:53:36
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:35
                  Дата архівування: 07-03-2025, 14:53:35
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  10
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:35
                  Дата архівування: 07-03-2025, 14:53:36
                  Забезпечення виконання договору
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-03-2025, 14:53:35
                  Дата архівування: 07-03-2025, 14:53:36
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 10-03-2025, 16:28:21
                  Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  Дата архівування: 10-03-2025, 16:28:21
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Послуги з утримання мережі вуличного освітлення на території населених пунктів Оноківської сільської ради протягом 2025-2026рр.» (Код ДК 021:2015:50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в Учасника матеріально-технічної бази
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 16:00:56
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ