Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 199 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 995 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04378669 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Дем'яненко |
| Телефон: | +025595585 |
| E-mail: | vizirkarada20@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67543, Україна, Одеська область,Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей 1. Учасником на виконання вимог Додатку №7 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції було надано інформацію (довідки, гарантійні листи), які містять некоректну назву процедури закупівлі (за №№ 14/05, 15/05, 16/05, 17/05, 18/05, 19/05, 20/05, 22/05 від 21.05.2025р.). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: інформацію (довідки, гарантійні листи), які містять коректну назву процедури закупівлі (за №№ 14/05, 15/05, 16/05, 17/05, 18/05, 19/05, 20/05, 22/05 від 21.05.2025р.). 2. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «гарантійний лист щодо спроможності виконання робіт/надання послуг за рахунок власного резерву учасника». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: гарантійний лист щодо спроможності виконання робіт/надання послуг за рахунок власного резерву учасника. 3. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «Учасником надається довідка в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Учасником надається довідка в довільній формі, що підтверджує повне виконання аналогічного договору. 4. Вимогами Додатку №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного: «скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано проєкт Договору, що не містить підписів та печаток Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. Крім того, Учасником було заповнено зайву інформацію, яка не була передбачена вимогами тендерної документації для заповнення. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проєкту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору стосовно Учасника, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми. Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.