Закупівлю оголошено - 16-05-2025, 15:37. Дата останніх змін - 28-06-2025, 00:00

Капітальний ремонт системи опалення дільниці ТО-2 виробничого корпусу СТО автобусів по вул. Сім’ї Сосніних, 3/5 у Святошинському районі м. Києва (інвентарний номер 2623), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»

Капітальний ремонт системи опалення дільниці ТО-2 виробничого корпусу СТО автобусів по вул. Сім’ї Сосніних, 3/5 у Святошинському районі м. Києва (інве... Державна закупівля - UA-2025-05-16-009271-a Капітальний ремонт системи опалення дільниці ТО-2 виробничого корпусу СТО автобусів по вул. Сім’ї Сосніних, 3/5 у Святошинському районі м. Києва (інвентарний номер 2623), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" від 5/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-16-009271-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-16-016619-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-05-2025, 15:37
по 30-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-05-2025, 15:37
по 02-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
2290804
2 290 804 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:11 455 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:11 500 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
ЄДРПОУ:31725604 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Іваницька
Телефон:+380442546680
E-mail:o.ivanitska@kpt.kyiv.ua
Місцезнаходження:
04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
1



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Оскільки Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, уповноваженою особою було прийнято рішення про скасування Закупівлі.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

28-06-2025, 00:00

Період оскарження:

з 17-06-2025, 15:29 по 28-06-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт системи опа ...
2 290 804 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт системи опалення дільниці ТО-2 виробничого корпусу СТО автобусів по вул. Сім’ї Сосніних, 3/5 у Святошинському районі м. Києва (інвентарний номер 2623)

1
робота
Україна м.Київ Відповідно до документації
по 31-12-2025
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ГОЛОМАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-06-2025 по 01-07-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ПРОСПЕКТ ВАСИЛЯ ПОРИКА, будинок 3 А, квартира 6, 04208, Вiктор Голомах
Остаточна пропозиція:
1 750 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 09-06-25, 09:16:10
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із великим обсягом роботи, що є на даний час в уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-06-25, 14:22:22
24

Відповідно п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником в його тендерній пропозиції. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів з особливостями до Закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір оренди від 10.10.20217р. №01, з якого не можливо встановити, чи є він чинним протягом всього періоду виконання робіт, що є предметом закупівлі. 1.2. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано інвентаризаційний опис необоротних активів від 23.05.2025р., проте тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджує право власності, або оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі, або договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг, який є чинним (-ми) протягом всього періоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу. 1.3. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації від 23.03.2025р. №137, в якій не зазначено ім’я та по батькові працівника Захарченка. 1.4. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради №78, в якому не зазначено дату його укладання. Також учасником надано дві додаткові угоди до договору №78 під однаковим номером №78/1, при цьому одна додаткова угода не містить дати укладення, а другу датовано 01.08.2019р. Сума договору з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради №78 згідно додаткової угоди №78/1 складає 67 898,00 грн., проте в довідці про виконання аналогічного договору зазначається сума 68 800,00 грн. Також ця додаткова угода не містить дати, коли її було укладено. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано акт №1 (форма КБ-2в) та довідка (форма КБ-3) за липень 2019 року, в яких не зазначено, до якого договору вони надаються. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради від 08.05.2025р. №60, в якому графік виконання робіт, який є невід’ємною частиною даного договору, не підписаний Замовником. Сума договору від 08.05.2025р. №60 складає 709 000,00 грн., проте надані Учасником акти (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) не підтверджують виконання договору в повному обсязі, а підтверджує виконання цього договору лише на суму 674 670,00 грн. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір з управлінням поліції охорони в Київській області від 06.06.2019р. №214/19, проте в довідці про виконання аналогічного договору зазначено номер договору 24/19. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: 1.2. Документально підтверджена наявність у Учасника складського приміщення*, зазначеного в довідці відповідно до пп. 1.1., шляхом надання одного з наступних документів: 1.2.1. Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення*; 1.2.2. Діючий договір з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням* (договір оренди/суборенди), чинний протягом всього періоду виконання робіт, що є предметом закупівлі. *нежитлове приміщення або його частина (приміщення)/споруда/відкрита площадка для зберігання будівельних матеріалів та/або виробів, та/або конструкцій; будівельних машин та/або механізмів. (Вимога пп. 1.2 п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.2. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: Документальне підтвердження наявності транспортних засобів, механізмів та устаткування, зазначеного у довідці відповідно до пп. 1.1. у Учасника, шляхом надання документу, що підтверджує право власності, або оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі, або договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу. (Вимога пп. 1.3 п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.3. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: 2.1. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп.2.2-2.3. 2.2. Документально підтвердити трудові або цивільно-правові відносини між учасником та працівниками, які зазначені у довідці згідно вимог пп.2.1., шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди. 2.3. Копії діючих посвідчень та/або протоколів (витягів з протоколів) засідання комісії про перевірку знань з питань охорони праці працівників, які зазначені в довідці згідно вимог пп. 2.1. (Вимоги п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.4. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: 3.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп. 3.2 – 3.4. 3.2. Аналогічний договір* з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), зазначений в довідці згідно вимог пп.3.1. 3.3. Акт(-и) виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання робіт в повному обсязі. 3.4. Схвальний лист – відгук від організації, з якою виконувався наданий, згідно вимог пп. 3.2., аналогічний договір*. *Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з будівництва (нового будівництва) або реконструкції, або капітального ремонту будівель або споруд. (Вимоги п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Підтвердити, що договір оренди складського приміщення є чинним протягом всього періоду виконання робіт, що є предметом закупівлі. 3.2. Підтвердити наявність транспортних засобів, механізмів та устаткування, зазначеного у довідці відповідно до пп. 1.1. у Учасника, шляхом надання документу, що підтверджує право власності, або оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі, або договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу. 3.3. Привести у відповідність довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації до інших документів, наданих відповідно до вимог тендерної документації стосовно Захарченка Віктора Петровича, або замінити його іншим працівником з усіма необхідними документами згідно вимог тендерної документації. 3.4. Договір з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради №78, оформлений належним чином, з усіма необхідними документами до цього договору згідно вимог тендерної документації або договір з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради від 08.05.2025р. №60, оформлений належним чином, та підтвердити виконання робіт за цим договором в повному обсязі або привести у відповідність довідку про досвід учасника у виконанні аналогічних договорів до договору з управлінням поліції охорони в Київській області від 06.06.2019р. №214/19 або надати інший аналогічний договір з усіма необхідними документами згідно вимог тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-06-25, 14:22:22

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ГОЛОМАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 750 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
без субпідрядників
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-06-2025, 11:59:55
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 (один) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-05-2025, 15:42:11
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-05-2025, 15:37:40
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:16-05-2025, 15:37:40

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи опалення дільниці ТО-2 виробничого корпусу СТО автобусів по вул. Сім’ї Сосніних, 3/5 у Святошинському районі м. Києва (інвентарний номер 2623), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №8 цієї тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи опалення дільниці ТО-2 виробничого корпусу СТО автобусів по вул. Сім’ї Сосніних, 3/5 у Святошинському районі м. Києва (інвентарний номер 2623), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 (один) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 (один) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи опалення дільниці ТО-2 виробничого корпусу СТО автобусів по вул. Сім’ї Сосніних, 3/5 у Святошинському районі м. Києва (інвентарний номер 2623), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи опалення дільниці ТО-2 виробничого корпусу СТО автобусів по вул. Сім’ї Сосніних, 3/5 у Святошинському районі м. Києва (інвентарний номер 2623), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт системи опалення дільниці ТО-2 виробничого корпусу СТО автобусів по вул. Сім’ї Сосніних, 3/5 у Святошинському районі м. Києва (інвентарний номер 2623), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-05-2025, 15:37:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ