Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 290 804 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 455 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 500 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Іваницька |
| Телефон: | +380442546680 |
| E-mail: | o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Оскільки Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, уповноваженою особою було прийнято рішення про скасування Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 17-06-2025, 15:29 по 28-06-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із великим обсягом роботи, що є на даний час в уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Відповідно п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником в його тендерній пропозиції. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів з особливостями до Закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір оренди від 10.10.20217р. №01, з якого не можливо встановити, чи є він чинним протягом всього періоду виконання робіт, що є предметом закупівлі. 1.2. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано інвентаризаційний опис необоротних активів від 23.05.2025р., проте тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджує право власності, або оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі, або договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг, який є чинним (-ми) протягом всього періоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу. 1.3. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації від 23.03.2025р. №137, в якій не зазначено ім’я та по батькові працівника Захарченка. 1.4. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради №78, в якому не зазначено дату його укладання. Також учасником надано дві додаткові угоди до договору №78 під однаковим номером №78/1, при цьому одна додаткова угода не містить дати укладення, а другу датовано 01.08.2019р. Сума договору з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради №78 згідно додаткової угоди №78/1 складає 67 898,00 грн., проте в довідці про виконання аналогічного договору зазначається сума 68 800,00 грн. Також ця додаткова угода не містить дати, коли її було укладено. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано акт №1 (форма КБ-2в) та довідка (форма КБ-3) за липень 2019 року, в яких не зазначено, до якого договору вони надаються. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради від 08.05.2025р. №60, в якому графік виконання робіт, який є невід’ємною частиною даного договору, не підписаний Замовником. Сума договору від 08.05.2025р. №60 складає 709 000,00 грн., проте надані Учасником акти (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) не підтверджують виконання договору в повному обсязі, а підтверджує виконання цього договору лише на суму 674 670,00 грн. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір з управлінням поліції охорони в Київській області від 06.06.2019р. №214/19, проте в довідці про виконання аналогічного договору зазначено номер договору 24/19. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: 1.2. Документально підтверджена наявність у Учасника складського приміщення*, зазначеного в довідці відповідно до пп. 1.1., шляхом надання одного з наступних документів: 1.2.1. Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення*; 1.2.2. Діючий договір з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням* (договір оренди/суборенди), чинний протягом всього періоду виконання робіт, що є предметом закупівлі. *нежитлове приміщення або його частина (приміщення)/споруда/відкрита площадка для зберігання будівельних матеріалів та/або виробів, та/або конструкцій; будівельних машин та/або механізмів. (Вимога пп. 1.2 п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.2. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: Документальне підтвердження наявності транспортних засобів, механізмів та устаткування, зазначеного у довідці відповідно до пп. 1.1. у Учасника, шляхом надання документу, що підтверджує право власності, або оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі, або договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу. (Вимога пп. 1.3 п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.3. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: 2.1. Довідка (лист) довільної форми про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп.2.2-2.3. 2.2. Документально підтвердити трудові або цивільно-правові відносини між учасником та працівниками, які зазначені у довідці згідно вимог пп.2.1., шляхом надання копії наказу про призначення, та/або копії трудового договору, та/або копії цивільно-правової угоди. 2.3. Копії діючих посвідчень та/або протоколів (витягів з протоколів) засідання комісії про перевірку знань з питань охорони праці працівників, які зазначені в довідці згідно вимог пп. 2.1. (Вимоги п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 2.4. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі: 3.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп. 3.2 – 3.4. 3.2. Аналогічний договір* з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), зазначений в довідці згідно вимог пп.3.1. 3.3. Акт(-и) виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання робіт в повному обсязі. 3.4. Схвальний лист – відгук від організації, з якою виконувався наданий, згідно вимог пп. 3.2., аналогічний договір*. *Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з будівництва (нового будівництва) або реконструкції, або капітального ремонту будівель або споруд. (Вимоги п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Підтвердити, що договір оренди складського приміщення є чинним протягом всього періоду виконання робіт, що є предметом закупівлі. 3.2. Підтвердити наявність транспортних засобів, механізмів та устаткування, зазначеного у довідці відповідно до пп. 1.1. у Учасника, шляхом надання документу, що підтверджує право власності, або оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі, або договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду виконання робіт, або діючий(-і) договір(-и) лізингу. 3.3. Привести у відповідність довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації до інших документів, наданих відповідно до вимог тендерної документації стосовно Захарченка Віктора Петровича, або замінити його іншим працівником з усіма необхідними документами згідно вимог тендерної документації. 3.4. Договір з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради №78, оформлений належним чином, з усіма необхідними документами до цього договору згідно вимог тендерної документації або договір з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради від 08.05.2025р. №60, оформлений належним чином, та підтвердити виконання робіт за цим договором в повному обсязі або привести у відповідність довідку про досвід учасника у виконанні аналогічних договорів до договору з управлінням поліції охорони в Київській області від 06.06.2019р. №214/19 або надати інший аналогічний договір з усіма необхідними документами згідно вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.