Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 01983683 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федоркова Інесса |
| Телефон: | +380508203220 |
| E-mail: | tender.rcml@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 93009, Україна, Луганська область,місто Рубіжне, вул. Студентська, 19 |
1 |
Під час розгляду пропозиції учасника, відповідно до статті 29 Закону(положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм п. 43 Особливостей та ст.26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: -Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, на виконання вимоги Замовника, зазначеної у пп.1 п. 1 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та пп. 1.1. п.5 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», надав на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору файл «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду» (вих. №19/08-11 від 19.08.2025) у якій не зазначено посаду контактної особи організації з якою укладено договір, що не відповідає вимогам Замовника; - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, на виконання вимоги Замовника, зазначеної у п. 30 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та п.1 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме : «…..Документи тендерної пропозиції(довідки, листи, інформація та ін.), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ УЕП на документі), що готуються безпосередньо учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) та подаються шляхом сканування оригіналу документу або завіреної належним чином копії документу….» надав перелік документів (Гарантійний лист про гарантійне та сервісне обслуговування (вих №19/08-12 від 19.08.2024); Технічна специфікація (Додаток 1 до ТД) (вих №19/08-12 від 19.08.2024); Гарантійний лист про проведення кваліфікованого інструктажу працівників Замовника (вих №19/08-14 від 19.08.2024); Гарантійний лист про установку, гарантійне та сервісне обслуговування (вих №19/08-14 від 19.08.2024)) з посиланням на ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-13-012533-a, але із зазначенням дати складання - 2024 рік, що не відповідає вимогам Замовника. Враховуючи вищезазначене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику –ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ", необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - надати документ з інформацією, на підтвердження вимоги Замовника, зазначеної у пп.1 п. 1 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та пп. 1.1. п.5 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; -надати перелічені документи, із зазначенням вихідного номеру та дати складання відповідно до проведеної процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2025-08-13-012533-a (Гарантійний лист про гарантійне та сервісне обслуговування (вих №19/08-12 від 19.08.2024); Технічна специфікація (Додаток 1 до ТД) (вих №19/08-12 від 19.08.2024); Гарантійний лист про проведення кваліфікованого інструктажу працівників Замовника (вих №19/08-14 від 19.08.2024); Гарантійний лист про установку, гарантійне та сервісне обслуговування (вих №19/08-14 від 19.08.2024))
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.