Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 117 600 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 588 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Назаренко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 28.05.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Усі листи та довідки складені учасником власноруч надані у складі тендерної пропозиції містять дату складання раніше дати оголошення закупівлі, а саме, файли: «ПД директора.pdf, Лист-пояснення щодо потужностей.pdf, Лист-пояснення по авто 5031.pdf, лист-згода з проектом договору.pdf, Лист-гарантія про витрати.pdf, ЛИСТ ЩОДО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf, Лист щодо демпінгу.pdf, лист тара упаковка.pdf, ЛИСТ ПРО КОД ДОСТУПУ.pdf, лист опис технології надання послуг.pdf, Лист згода з умов закупівлі.pdf, Інформаційний лист про пункт Статуту.pdf, Довідка щодо ЗАХИСТУ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА.pdf, довідка про уповноважену особу.pdf, Довідка про субпідрядників.pdf, ДОВІДКА ПРО рф.pdf, Довідка про кінцевого бенефіціаного власника.pdf, Довідка про відсутність об'єднання.pdf, Довідка про відсут фактів невиконання.pdf, довідка про виробничу потужність.pdf, Довідка про аналог догов.pdf, Довідка працівники.pdf, довідка МТБ(2).pdf, Довідка до п.47 Особливостей.pdf, ГЛ про відповідність ТП ДГП.pdf, ГЛ відсутність санкцій.pdf, ГЛ Безконтакт пристрій.pdf, ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА(1).pdf,» - дата складання 16.05.2025 р. та файл «Згода з ТЗ.pdf» - дата складання 14.05.2025 р. 2.1. Усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер (за бажання), дату (дата не раніше дати оголошення закупівлі), підпис уповноваженої особи та печатку учасника у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3.1. Привести у відповідність та надати належно оформлені документи які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) відповідно до вимог тендерної документації. Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.