Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 17 358 980,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 86 795,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Забезпечення пропозиції: | 86 794,00 UAH |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
ЄДРПОУ: | 25574423 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Контактна особа: | Дворецька Катерина Віталіївна |
Телефон: | 380444624862 |
E-mail: | smarttender3078@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна |
6 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: – Учасник надав у складі пропозиції довідку з інформацією про учасника від 09.07.2024 за Вих. № 2024/27, у якій в пункті 5 (банківські реквізити) не зазначено МФО банку. – Учасник не надав достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, або чинну ліцензію або документ дозвільного характеру (відповідно до пункту 16.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів). – Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність матеріально-технічної бази від 09.07.2024 за Вих № 2024/35, у якій неправильно зазначено дату Договору № 33/24, згідно з яким Учасник орендує транспорт (Договір про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів № 33/24 від 01 липня 2024 року – у довідці зазначено дату 01.06.2024). Також у зазначеній вище довідці неправильно зазначено реєстраційні номери транспортних засобів, які орендуються відповідно до Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів № 33/24 від 01 липня 2024 року (Каток дорожний BOMAG BW 154 AP-AM з екіпажем та технологічними витратами, державний номерний знак згідно з Договором Т 08518 АР – у довідці від 09.07.2024 за Вих № 2024/35 зазначено Т 08518; Комбінована поливомийна машина КОБАЛЬТ MSV-6/18-E, державний номерний знак згідно з Договором АР 1294 ІВ – у довідці від 09.07.2024 за Вих № 2024/35 зазначено АР 1294 SВ). – Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 09.07.2024 за Вих. № 2024/38, у якій не зазначено інформацію про спеціальність або кваліфікацію працівників. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Пункт 8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Пункт 9 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Пункт 15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Таблиця 1 пункту 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати постачальник для усунення виявлених невідповідностей: – надати у складі пропозиції довідку з інформацією про учасника, у якій зазначити МФО банку. – надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, або чинну ліцензію або документ дозвільного характеру, або у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ – надати лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. – надати довідку про наявність транспортних засобів, у якій зазначити правильну дату Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів № 33/24, згідно з яким Учасник орендує транспорт. Також у зазначеній вище довідці зазначити правильні реєстраційні номери транспортних засобів, які орендуються відповідно до Договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів № 33/24 від 01 липня 2024 року (Каток дорожний BOMAG BW 154 AP-AM з екіпажем та технологічними витратами, Комбінована поливомийна машина КОБАЛЬТ MSV-6/18-E). – надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначити інформацію про спеціальність або кваліфікацію працівників.
1. Перелік виявлених невідповідностей: – Учасник надав у складі пропозиції Додаток до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією наказ № 21-Л від 13 березня 2020 року (без ліцензії недійсний) у вигляді електронного документа без накладення КЕП/УЕП на документ. Також Учасник не надав ліцензію, до якої видано Додаток, зазначений вище. Крім того, Учасник надав витяг із наказу № 21-Л від 13 березня 2020 року та Додаток 2 до цього наказу без підписів Голови Державної архітектурно-будівельної інспекції України. – Учасник надав гарантійний лист від 09.07.2024 за вих. № 014/09/24, яким гарантує пролонгацію договору оренди від 04 жовтня 2022 року № 04102022 до 31.12.2025. Проте, згідно з пунктом 2.2. договору оренди від 04 жовтня 2022 року № 04102022 після закінчення строку дії договору (30.09.2025) повністю припиняються орендні відносини, а також договір не підлягає автоматичній пролонгації (продовженню строку дії договору чи строку оренди). – Учасник не надав у складі пропозиції видаткові накладні, якими підтверджується право власності Учасника на бензиновий генератор відкритого типу EMG R5500 (2 шт). – Учасник надав видаткові накладні від 30.11.2021 № 213515, від 16.06.2023 № 2, від 29.04.2021 № 1537, від 20.01.2022 № 83, від 13.07.2021 № 130847, від 01.07.2021 № 12212, від 03.01.2022 № 980229 та від 28.09.2022 № 29005087600, у яких не зазначено ПІБ особи, яка прийняла товари від Учасника. Також у видатковій накладній від 16.06.2023 № 2 не зазначено ПІБ особи, яка підписала накладну від постачальника (ТОВ «Українські електричні системи»). – Учасник надав у складі пропозиції договори про надання послуг на працівників (Солоха Сергій Олексійович, Шостак Олександр Васильович, Дерев’янко Дмитро Андрійович, Михайленко Олексій Миколайович, Січкар Анатолій Володимирович, Тіньков Максим Григорович, Романчук Володимир Вікторович),згідно з якими зазначені працівники зобов’язуються надавати послуги до 31.12.2024 включно – термін виконання робіт за закупівлею до 31.12.2025. Також, Учасник надав у складі пропозиції не завірену належним чином копію наказу від 11.12.2020 № 2-к. – Учасник надав у складі пропозиції лист-відгук, виданий ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» від 01.06.2023 за вих. № 2012/21-1, стосовно виконання Учасником аналогічного договору від 30.04.2021 № 3004/21, у якому зазначено, що роботи були виконані в межах договору, укладеного по закупівлі № UA-2021-02-05-000104-b. Згідно з інформацією та документами, які були надані ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» в межах закупівлі № UA-2021-02-05-000104-b, ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» було надано довідку за вих. № 66 від 22.02.2021, якою учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» повідомляв про незалучення субпідрядників до виконання робіт. За результатами закупівлі № UA-2021-02-05-000104-b було укладено Договір від 30.03.2021 № 81-КР, згідно з підпунктом 5.6.1. пункту 5.6. якого Підрядник (ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ») має право залучати до виконання договору третіх осіб (субпідрядників) за умови письмового погодження їх із Замовником (Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації). – Учасник надав у складі пропозиції лист-відгук, виданий ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» від 01.05.2024 за вих. № 0807/21-1, стосовно виконання Учасником аналогічного договору від 08.07.2021 № 0807/21, у якому зазначено, що роботи були виконані в межах договору, укладеного по закупівлі № UA-2021-05-25-015315-b. Згідно з інформацією та документами, які були надані ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» в межах закупівлі № UA-2021-05-25-015315-b, ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» було надано довідку за вих. № 663 від 02.06.2021, якою учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» повідомляв про незалучення субпідрядників до виконання робіт. За результатами закупівлі № UA-2021-05-25-015315-b було укладено Договір від 11.06.2021 № 591, згідно з пунктом 5.4. якого Підрядник (ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ») може залучати до виконання робіт субпідрядні організації за погодження їх із Замовником (Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Пункт 9 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Абзац 5 пункту 14 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Абзац 3 пункту 14 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Абзац 3 пункту 14 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Абзац 1 підпункту 1 пункту 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Абзац 5 підпункту 3 пункту 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. – Абзац 5 підпункту 3 пункту 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати постачальник для усунення виявлених невідповідностей: – надати Додаток до ліцензії у вигляді електронного документа з накладенням КЕП/УЕП на документ або належним чином завірену копію. Також надати ліцензію, до якої видано Додаток, зазначений вище. Крім того, надати витяг із наказу № 21-Л від 13 березня 2020 року та Додаток 2 до цього наказу з підписами Голови Державної архітектурно-будівельної інспекції України або відповідні роз’яснення. – надати гарантійний лист про те, що Учасником буде укладено новий договір оренди приміщення, що буде діяти до 31.12.2025, або відповідні роз’яснення, яким чином Учасник може пролонгувати договір оренди від 04 жовтня 2022 року № 04102022, умовами якого не передбачена пролонгація. – надати у складі пропозиції видаткові накладні, якими підтверджується право власності Учасника на бензиновий генератор відкритого типу EMG R5500 (2 шт). – надати скановані оригінали або належним чином завірені копії видаткових накладних від 30.11.2021 № 213515, від 16.06.2023 № 2, від 29.04.2021 № 1537, від 20.01.2022 № 83, від 13.07.2021 № 130847, від 01.07.2021 № 12212, від 03.01.2022 № 980229 та від 28.09.2022 № 29005087600, у яких зазначено ПІБ особи, яка прийняла товари від Учасника. Також у видатковій накладній від 16.06.2023 № 2 зазначити ПІБ особи, яка підписала накладну від постачальника (ТОВ «Українські електричні системи»). – надати у складі пропозиції договори про надання послуг на працівників (Солоха Сергій Олексійович, Шостак Олександр Васильович, Дерев’янко Дмитро Андрійович, Михайленко Олексій Миколайович, Січкар Анатолій Володимирович, Тіньков Максим Григорович, Романчук Володимир Вікторович), термін дії яких не менше ніж 31.12.2025,, або додаткові угоди до договорів надання послуг, якими продовжено строк надання працівниками відповідних послуг або надати гарантійний лист, що договори надання послуг працівниками, зазначеними вище, будуть пролонговані до 31.12.2025. Також, надати у складі пропозиції належним чином завірену копію наказу від 11.12.2020 № 2-к. – надати у складі пропозиції письмові підтвердження від Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, що ними як Замовником за закупівлею № UA-2021-02-05-000104-b у 2021 році було погоджено залучення до виконання договору від 30.03.2021 № 81-КР третіх осіб (субпідрядників), а саме Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД». – надати у складі пропозиції письмові підтвердження від Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, що ними як Замовником за закупівлею № UA-2021-05-25-015315-b у 2021 році було погоджено залучення до виконання договору від 11.06.2021 № 591 субпідрядних організацій, а саме а саме Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.