Закупівлю оголошено - 23-12-2024, 11:22. Дата останніх змін - 23-12-2024, 11:22

ДК021:2015:03210000-6-Зернові культури та картопля (конкретний код: ДК:021:2015:03212100-1-картопля ( картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 ) ; конкретний код: ДК:021:2015: 03212210-5 -бобові овочі сушені (Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672) ; конкретний код:ДК:021:2015:03212213-6- Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701)

ДК021:2015:03210000-6-Зернові культури та картопля (конкретний код: ДК:021:2015:03212100-1-картопля ( картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 )... Державна закупівля - UA-2024-12-23-005462-a ДК021:2015:03210000-6-Зернові культури та картопля (конкретний код: ДК:021:2015:03212100-1-картопля ( картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 ) ; конкретний код: ДК:021:2015: 03212210-5 -бобові овочі сушені (Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672) ; конкретний код:ДК:021:2015:03212213-6- Горох від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 12/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-23-005462-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-23-006289-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-12-2024, 11:22
по 26-12-2024, 12:00

Якість Товару повинна відповідати умовам якості на цей вид продукції згідно нормативних документів (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO, ТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин.Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Претензії щодо якості отриманого (поставленого) Товару приймаються Учасником-переможцем протягом терміну реалізації даного Товару, встановленого нормативними документами, за умови дотримання Замовником правил його зберігання.Товар має постачатися за заявками закладів (Заявки подаються за допомогою інтерактивного способу зв’язку (електронна пошта) та або телефонного зв’язку не більше 48 годин до моменту поставки) на адресу кожного навчального закладу замовника протягом 2025 року , залишковий термін зберігання отриманого продукту мас бути не менше 80% від загального. Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору). Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника-переможця, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Учасника-переможця. Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Учасником-переможцем за його рахунок. Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
425750
425 750 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44152919 Досьє YouControl
Контактна особа:Дронів Оксана Василівна
Телефон:380979035067
E-mail:bogoosvita@ukr.net
Місцезнаходження:
77701, Україна, Івано-Франківська область,смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

13 000
кілограм
77701 , Україна , Івано-Франківська область , смт Богородчани , вул.Шевченка, будинок 53 (Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна23-12-2024, 11:22
КласекстраАктивна23-12-2024, 11:22
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна23-12-2024, 11:22
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672

200
кілограм
77701 , Україна , Івано-Франківська область , смт Богородчани , вул.Шевченка, будинок 53(Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТипбілаАктивна23-12-2024, 11:22
Відповідність ДСТУ 8672ТакАктивна23-12-2024, 11:22
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

500
кілограм
77701 , Україна , Івано-Франківська область , смт Богородчани , вул.Шевченка, будинок 53(Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидколотийАктивна23-12-2024, 11:22
ҐатунокпершийАктивна23-12-2024, 11:22
КоліржовтийАктивна23-12-2024, 11:22
Відповідність ДСТУ 7701ТакАктивна23-12-2024, 11:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-12-2024, 11:22:43
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:23-12-2024, 11:22:36
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ