| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 597 275,63 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 972,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-02-2025, 14:45
Документи:
Розглянувши пропозицію на відповідність умовам визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, а саме: - в ціновій пропозиції Учасника (Додаток 1) найменування товару вказано «Анодний заземлювач АЗК (Г)2», що згідно ПАСПОРТА «Електроди анодного заземлення ТУ У 27.9-30713116-001:2024 «Електроди анодного заземлення. Технічні умови», наданого Учасником, є позначенням для анодних заземлювачів глибинного типу; - відповідно до ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ДОДАТОК 3) вимагалось підповерхневі анодні заземлювачі і Учасник у складі своєї пропозиції надає документ № 8т від 30.01.2025 р. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, згідно якого технічні характеристики запропонованого Учасником товару відповідають підповерхневим анодним заземлювачам. Враховуючи вищенаведене, Учаснику потрібно уточнити інформацію в своїй ціновій пропозиції - надати відповідну інформацію шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.