Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2025, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 248 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 244 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voz.gov.ua |
| Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
| Телефон: | +380664178760 |
| E-mail: | gkh-voz2017@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
0 |
За рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025р. №54 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Послуги з прибирання та підмітання вулиць” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-16-006317-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) КП "САНІТАРНА ОЧИСТКА МІСТА". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП "САНІТАРНА ОЧИСТКА МІСТА" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно з предметом закупівлі (за формою 1). На дану вимогу Тендерної документації Учасником не було надано вищевказаної інформаційної довідки. - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше); у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копія паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців. У разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю). Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав, однак Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, які надані Учасником через електронну систему закупівель, а саме: копія Наказу «Про призначення Петра РУБЦОВА на посаду виконуючого обов’язки директора» №61 від 04.04.2025р. та копія Розпорядження «Про призначення Рубцова П.М. виконуючим обов’язки директора Комунального підприємства «Санітарна очистка міста»» №76-рк від 31.03.2025р. не завірені підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Сканований оригінал чи засвідчену копію або Витягу, або Виписки, або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства). Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав, однак Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04.06.2024р. містить не вірні відомості про керівника Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Підпункт 1.1. Пункту 1 Додатка 1 до Тендерної документації; - Підпункт 5.1. Пункту 5 Додатка 1 до Тендерної документації; - Підпункт 5.3. Пункту 5 Додатка 1 до Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформаційна довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно з предметом закупівлі (за формою 1); - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше) – оригінали та/або копії, завірені підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання); - Сканований оригінал чи засвідчену копію або Витягу, або Виписки, або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства). Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 24 квітня 2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.