Поставка Товару здійснюється протягом 2(двох) робочих днів з моменту отримання заявки (електронна пошта, лист, чат в месенджерах, телефонний дзвінок тощо) від Покупця Постачальником, транспортом Постачальника, партіями, в асортименті та кількості, узгодженими Сторонами у Специфікації і товаророзпорядчих документах. Завантаження та розвантаження Товару здійснюються силами та за рахунок Постачальника. Місце поставки Товару: м. Київ, вул. Садова, 3А. Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних Постачальника, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю. Оплата Товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 343 154,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Державне комерційне підприємство "Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України" |
ЄДРПОУ: | 21656644 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Франтовська Надія Володимирівна |
Телефон: | 380442552932 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область,Київ, вул. Банкова, 6/8 |
0 |