Умови постачання товару та оплати: 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці, Хліб з пшеничного борошна, в упаковці. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 95% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару кожного дня з 7 00 до 800. Замовлення може направлятися Покупцем по факсу, поштою, електронною поштою за контактами зазначеними у реквізитах (з 10:00 до 20:00 години, напередодні дня поставки (відпуску) та/або узгоджуватись усно (на розсуд Сторін): Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська, 7А. Доставка продукції здійснюється до центрального складу «Замовника». 4. Транспортування товару до Замовника здійснюється автотранспортом Постачальника. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення харчових продуктів. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати чинну медичну книжку (надається при поставці товару). Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника". 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Товар при поставці повинен супроводжуватись декларацією виробника (або якісними посвідченнями чи посвідченням якості/відповідності), видатковою накладною, мати відповідне пакування та маркування, яке повинно відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. 9. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 317 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" |
ЄДРПОУ: | 01999721 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Ковальська |
Телефон: | +380532560224 |
E-mail: | buh2mklpmr@gmail.com |
Місцезнаходження: | 36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.