Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 047,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 500,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328540 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Синиця |
| Телефон: | +380542700975 |
| E-mail: | stu_zakupki@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Харківська, буд. 113 |
1 |
у пропозиції відсутня інформація про погодження з істотними умовами договору (додаток 5) або система https://czo.gov.ua/ не змогла вірно перевірити підпис і файл з назвою гарантійний лист не було відкрито. Інформація про технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації та щодо встановлених рівнів шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров’я людини. Учасник зобов'язаний вживати заходи із захисту довкілля і забезпечити постачання товару у відповідності з вимогами чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища. Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про виконання вище зазначених вимог -передбачено додатком 2 ТД, не було надано також.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.